FINE VENNINNEGAVER

Reklame | Annonselenker Nelly

Nå som våren kommer (jeg drømmer) følger bursdager med. Nesten alle vennene mine har bursdagen på våren og sommeren, så jeg har allerede begynt å tenke litt på fine venninnegaver. Det gjelder kanskje noen av dere også? Jeg synes jo gaver er kjempemorsomt og jeg elsker å gi bort ting, særlig til folk jeg er glad i. Det er ikke alltid like lett å finne en passende gave, så jeg har samlet litt forskjellige ting du kan finne hos Nelly. Her finner du gaver som kan passer ganske så mange og gaver i alle prisklasser.

SMINKEKOSTER HER / ØYENSKYGGE HER / LEPPESTIFT HER / PRIMER HERVIPPESERUM HER / VIBRATOS HER / VIBRATOR HER SERUM HER / HÅRKUR HER / ANSIKTSOLJE HER / SKRUBB HER PORE STRIPS HER / BODY CREAM HER / HÅNDKREM HER / SELVBRUNING HER DUFTLYS HER / 3-PACK DUTFLYS HER / HÅNDSÅPE HER KRØLLTANG HER / HÅRSTRIKK HER / TANGLE TEESER HER POLAROIDKAMERA HER / SMYKKE HER / ØREPROPPER HER HOLDER TIL MOBILEN HER / PARFYME HER / RESISTANCE BÅND HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg