FILMTIPS: LONG SHOT

Hvem er klar for en romantisk komedie? Jeg er 🙋

Long shot er en kjempesøt og kjempeteit romantisk komedie som ligger på Viaplay. Den er helt sykt urealistisk, men ganske så morsom og som sagt veldig søt.

Filmen handler om Fred, en journalist som skriver veldig ærlige saker med et grovt språk som nettopp har mistet jobben etter at avisen han skriver for blri kjøpt opp av en mangemilliardær som står for alt Fred hater og Charlotte som er utenriksminister med en plan om å bli president når den nåværende, meget håpløse presidenten går av for å prøve seg som filmskuespiller.

Fred og Charlotte kjenner hverandre fra tidligere. Charlotte pleide nemlig å være barnevakt for Fred som var håpløst forelsket i henne på den tiden. Nå, mange år senere når begge er voksne, møtes de på en meget fancy sammenkomst.

Charlotte trenger noen til å skrive talene hennes, Fred trenger en jobb. Han blir med på teamet hennes og reiser med henne rundt i verden mens hun jobber for å få gjennom en klimaavtale og øke populæriteten før hun annonserer at hun skal stille som president i 2020.

Er det noe romantikk igjen fra Freds side? Er Charlotte interessert? Passer han i det hele tatt inn i livet hennes?

Anbefales for alle som liker teite, romantiske komedier 😉

 

2 kommentarer
    1. Hei jeg har et filmtips til deg!
      En film jeg leide på viaplay for noen dager siden. The hate you give heter den. Den er så trist men også provoserende, spennende og interessant.
      Handler om politivold i USA mot svarte.

      Den du anbefaler over har jeg sett halvveis av. Er litt for tullete for min del – litt lite romantikk og nye tull og han seth rogan er ikke den beste skuespilleren synes jeg🤣 er mye humor om å være rusa osv. Vet ikke om du har sett andre filmer med han i. Men du har jo flere romantiske komedier med han i.. Men jeg synes han ødelegger filmene. Men det er bare min mening da.

      Ha en kjempe fin påske videre ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg