FEM SERIER SOM FÅR MEG TIL Å LE

The Office. Jeg var sykt skeptisk til The Office før jeg begynte å se det fra starten av. Det lille jeg hadde sett var en episode her og en episode der, helt uten sammenheng på tv. Da jeg begynte å se det fra starten av skjønte jeg greia og det er utrolig festlig! Det er en liksom-dokumentar, eller den er filmet som en dokumentar, typ som Modern Family, og følger et kontor som skal selge papir. Det er alt de skal gjøre, men herregud så mye annet de finner på. Folka er klin kokos og de er så rare. Det er skikkelig festlig og en perfekt serie å ha litt i bakgrunnen som man kan le godt av.

Friends. Jeg trenger vel ikke utdype dette? Jeg kjøpte samleboksen med alle de ti sesongene på DVD da jeg hadde friår etter videregående og kom meg vel gjennom alle sesongene et par ganger. Siden det har jeg sett de igjen og igjen på Netflix, hvis jeg blar på tven og Friends dukker opp stopper jeg opp og lar det stå. Jeg elsker Friends og selv om jeg har sett episodene en million ganger ler jeg enda høyt! Den koseligste og beste serien jeg vet om i hele verden.

Hvite gutter. Haha, altsååå for en bra serie. Jeg elsker sånne stereotypiske serier, det er skikkelig festlig. I hvert fall når det er snakk om den guttegjengen der. Vi kjenner alle til den typen, sant? Jeg ler så utrolig høy, jeg holder hendene foran øynene fordi det er så ufattelig kleint, men det er så bra! For dere som ikke har sett den så følger vi en gjeng på fire gutter som bor sammen i leiligheten faren til han ene har kjøpt. Det er “guttastemning” og typ alle fordommene våre viser seg å stemme 😉

Neste sommer. Denne er skikkelig koselig! Her følger vi flere familier på hyttene deres et eller annet koselig sted ved havet. Norsk komedie på sitt beste! Vi har mye kleint her også, men det er ufattelig morsomt og så koselig!

Klovn. Dette er det kleineste i hele verden. Virkelig. Her må jeg seriøst lukke øyne og ører innimellom fordi jeg ikke orker å se mer, men så ler man jo så man griner til tider. Serien handler i stor grad om Frank som klarer å havne i de merkeligste og kleineste situasjonene man kan tenke seg, ofte takket være sin gode venn Casper.

 

Hvilke serier ler du mest av? Del gjerne i kommentarfeltet 🙂

12 kommentarer
    1. Tror Klovn topper lista for meg altså! Sååå kleint og drøyt til tider! Haha! Skikkelig gøy! Ha en fin kveld! <3

    2. Sååå sykt kult noen andre som deler min Klovn kjærlighet. Jeg elsker virkelig office også, men finner aldri noen som har sett Klovn. Har du sett siste filmen deres på kino nå? (: Mye er Caspers skyld enig der mn alltid Frank som gjør ting verre med det dumme han sier & gjør. Spesielt med jobb situasjoner hvor Casper er proff. Husker du penn episoden eller? 😂

    3. Tror vi har typ samme smak på serier. Har sett og elsker alle du tipset om. Friends og modern family er mine absolutte favoritter.

      Ellers kan jeg anbefale how i met your mother (ligner på friends) eller that 70s show. Om det blir for amerikansk, anbefaler jeg virkelig Solsidan på cmore/sumo!! Tror du hadde likt det. Er en blanding av klovn, neste sommer og side om side. Sistnevnte har tatt ganske mye inspirasjon fra Solsidan. Elsker det og blir bare i så godt humør, sesongene blir bare bedre og

    4. Enig i Friends, Klovn synes jeg bare er tåplig, de andre har jeg ikke sett så de skal sjekke ut 🙂

      Det jeg ler mest av er Friends 🙂 men er også veldig glad i Full/Fuller house, det er morsomt, mye masse kjærlighet,vennskap og noen ganger er det trist

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg