FEM FAVORITTPRODUKTER

Reklame | sponset produkt Löwengrip og BJUWTI / annonselenker LYKO

Nå tenkte jeg å tipse dere om fem av mine favorittprodukter akkurat nå. Jeg må ærlig innrømme at jeg stadig bytter ut og prøver nye produkter, men akkurat nå så er dette de fem produktene jeg ikke klarer meg uten.

 

Jeg elsker denne fra Joico (her)! Ta et par trykk med produkt i nyvasket og fuktig hår. Det er varmebeskyttende i produktet og håret blir helt fantastisk mykt etterpå.

Ansiktsskrubb fra Löwengrip (her). Jeg synes denne er veldig god, akkurat passe “kornete” og huden blir silkemyk etter bruk. Kan også kombineres med olje i samme serie, eller en krem du liker godt.

Hårolje fra BJUWTI (her) som jeg bruker i tuppene. Oljen lukter fantastisk og trekker godt inn i hårstråene hvor den jobber for å reparere og mykgjøre. Ansiktskrem fra Clarins. Denne er SÅ god. Kremen er i en slags geleform om man kan si det slik. Den er lett og god, trekker godt inn i huden og gir fantastisk fuktighet.

Dette er kanskje mitt favorittprodukt av alle akkurat nå. Denne rensen/sminkefjerneren fra Clinique (her) er gull verdt. Jeg tar litt produkt og smører i ansiktet, tar deretter litt vann og masserer godt over alt før jeg vasker av alt med en klut. Den fjerner all sminke og renser huden samtidig.

Har du noen gode produkter å anbefale?

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer
    1. Elisabeth Arden 24 hours krem for leppene magisk god funket på mine sprekte og blødende lepper på 1 dag!!!

    2. Clarins, Clinique og Elisabeth Arden tester dessverre på dyr. Vet ikke om du ikke var klar over det, men tenkte bare å informere om dette.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg