FEM FAVORITTER AKKURAT NÅ

Reklame | annonselenker Nelly

GENSE HER / SKJØRT SELECTED FEMME / SKO HER

Real Houseviwes of Bevery Hills. Altså jeg dør det er så festlig og hjernedødt, men så gøy. Det er et perfekt program å ha som bakgrunnstøy mens man gjør andre ting. Jeg jobber best med en serie i bakgrunnen, men den kan ikke være så spennende at jeg  få med meg alt. Real Hous

Denne joggedressen. Jeg kunne faktisk brukt den hver eneste dag. Den er så utrolig myk og god.

Dreams appen. Jeg eeeelsker den appen. Jeg klarte faktisk ikke spare før jeg begynte å spare i den. Pengene ligger jo bare i appen og synes ikke noe sted i nettbanken. Det er så små beløp som blir trukket at det like gjerne kunne vært en kaffe eller en liten tur på butikken så det er ikke noe jeg tenker over. Helt genialt. Jeg sparte til feriepenger i den, har spart til flere reiser og nå sparer jeg til blant annet feriepenger til neste sommer og en reise.

Gresk yoghurt med honning, jordbær og banan. Nammm, er litt hekta på dette om dagen. Det er skikkelig godt og ganske sommerlig faktisk. Et deilig lett mellommåltid eller en lett frokost før trening.

Intervaller. Jeg har plutselig blitt hekta på intervaller og har testet så mange forskjellige den siste tiden. De fleste fra bloggen til Maren. Hun kommer med nye intervaller hver søndag, helt perfekt! Det er så gøy og så enkelt å se forbedring. Elsker det.

6 kommentarer
    1. Jeg syns også at DREAMS-appen var genial, helt til jeg fant ut at min bank tok gebyr for hver gang det ble trukket et beløp.. nå har ikke jeg samme bank som de som har laget dreams, og er liksom uaktuelt å bytte bare pga appen. Sjekk nettbanken din om du blir trukket hver gang, jeg syns ihvertfall det var dritkjipt å finne ut av så lenge etter..

    2. Hei,

      Jeg er på jakt etter Arnie says genser (hvit), modell reverie. Ser på tidligere bloggpost at du har denne genseren. Hadde du vært villig til å selge den?

      Jeg har letet etter den såå lenge, og har så lyst på den, så måtte bare spørre deg her 🙂 Du kjenner kanskje til følelsen når en har fått helg heng up på noe!

    3. Hei Andrea!
      Hvilken strls har du kjolen din i, tror vi bruker samme strls og ønsker tips.
      Den hvite fra H&M

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg