FAVORITTKJOLENE MINE

Reklame | annonselenker Nelly

Hei, dere! Jeg håper alle sammen er friske og raske enda. Her går det egentlig veldig greit, bortsett fra at inspirasjonen ikke er helt på topp, hehe.. Heldigvis dukket det opp litt inspirasjon på døren min i dag. Jeg besilte en kjole for en stund siden med tanke på et bryllup jeg (etter planen) skal på i sommer. Den var for stor, så jeg returnerte den og planen var at jeg ikke skulle bestille en ny. Så fant jeg den plutselig med enda mer rabatt på en annen nettside og i rett størrelse! Jeg bestilte og i dag dukket den opp utenfor døren min, og slik oppstod dette innlegget med mine favorittkjoler.

Denne nydelige kjolen fra byTiMo er kilden til inspirasjonen. Har dere sett noe så nydelig? Jeg bestilte den fra byTiMo sin egen hjemmeside der den var på salg. Vesken er kjøpt i Thailand og skoene finner dere her (25% med koden ANDREA25) 

Denne kjolen fra Rotate kjøpte jeg på Retro her i Kristiansand. Fikk den også på salg, gitt! Jeg synes kjoler fra dyrere merker ofte er litt for dyre, så jeg pleier å sikre meg de på salg hihi 😉 Dette er nok topp to av alle kjoler jeg eier. Den er så utrolig kul!

Kjole fra ByMalina, også kjøpt på salg haha. Jeg har enda ikke fått brukt den, men planen er å bruke den masse i sommer om verden er tilbake på plass. Dere finner kjolen her og vesken her (25% med ANDREA25)

New in og jeg elsker den allerede! Den er så utrolig mye finere i virkeligheten enn hva den var på bildene. Jeg tenkte “å søt kjole” da jeg bestilte den, men da jeg fikk den tenkte jeg “wow, den var sykt fin”. Kjolen finner dere her og dere får 25% rabatt med koden ANDREA25.

Denne er så sykt fin og jeg skulle ønske dere kunne kjenne på stoffet. Så digg! Kjolen er fra byTiMo, men jeg kjøpte den på Tise woho!

Denne er så fin (som alle de andre). Jeg kjøpte den i starten av januar med tanke på ferieturen vi egentlig skal på i mai… spørs om den blir brukt til akkurat det, men brukt blir den uansett. Kjole ner fra Shein.

Ååh, jeg er så glad i denne kjolen! Den er litt stor i størrelsen, obs obs. Dere finner kjolen her, vesken her og skoene her. Alt med 25% rabatt om dere bruker koden ANDREA25.

Denne er helt splitter ny! Den er så utrolig søt og jeg elsker puffarmene… Dere finner den her.

Jeg har utrolig mange andre fine kjoler også, det er liksom min greie. Noen har sko, noen har vesker, jeg har kjoler. Nå ligger en god del av mine fineste sommerkjoler pakket ned i boden og jeg gadd faktisk ikke gå ned og hente de opp for de måtte i så fall blitt pakket rett ned igjen.

10 kommentarer

Siste innlegg