FAVORITTER TIL HUDEN

Reklame | LYKO / Xlash - alle lenker er annonselenker

Hei, fineste dere! Håper ingen ble skremt av det vakre bildet over her, haha. Masken jeg har på er forresten supergod, men det skal dere få høre mer om lenger ned i innlegget her.

I dag tenkte jeg nemlig å vise dere det som er mine favoritter innenfor hudpleie akkurat nå. Her er det både gamle og nye favoritter. Alt dette står på baderomshyllen min og jeg har blitt veldig glad i alle produktene mine.

Her har vi min lille samling. Her kommer litt mer om hvert av produktene…

Her har vi produkter til dag og natt. Disse produktene bruker jeg hver eneste dag og har blitt ordentlig glad i alle tre. Dagkremen fra Clarins har jeg brukt flere ganger tidligere også, men jeg liker å bytte litt på innimellom. Nå er den tilbake og jeg elsker den. Dere finner den her.

 Nattkrem har jeg endelig klart å få inn i rutinen min etter å ha prøvdi. flere år. Jeg falt for denne fra Clarins som dere finner her.

Øyekrem har jeg også begynt å bruke fast og denne fra Ole Henriksen ble raskt en favoritt etter at jeg prøvde den for første gang. Jeg liker at den har en skikkelig god kremete konsistens, samtidig som den ikke føles så tykk. Dere finner den her.

Her har vi litt av hvert, tre gode produkter. Self tan drops fra Glöd som jeg har blitt veldig glad i på kort tid. Jeg blander inn et par dråper med nattkremen min og våkner opp med en fin, naturlig glød. Dere finner self tan drops her.

Overnight maske dra Origins. Denne falt jeg for med en eneste gang og er på topp tre listen min over favorittprodukter. En deilig, fuktighetsgivende nattmaske som jeg bruker innimellom. Jeg har alltid en på lager for dette er et produkt jeg ikke orker å gå tom for, haha. Jeg kjøper mine på taxfreen, men de har de også på Kicks.

Ansiktsskrubb fra Clinique. En god, ikke alt for grov skrubb som gjør det den skal. Dere finner den her.

Jeg har fått et nytt favorittprodukt, dere! Etter at jeg prøvde det på huden for første gang ble jeg hekta. Jeg kan ikke helt forklare hva det er, men jeg føler huden blir så sykt fin og glowy av den. Jeg pleier å bruke den hver kveld før jeg tar på nattkrem. Serumet finner dere her.

Verdens deiligste bodylotion fra Elizabeth Arden herDenne er ganske tykk, men veldig god og den lukter så sykt godt. Jeg pleier alltid å kjøpe på taxfreen, der har de stadig tilbud på 2-pack. Den finnes også veldig mange andre steder, for eksempel på LYKO og Normal. 

Min deilige sminkefjerner. Etter at jeg prøvde denne for første gang har jeg ikke klart å bruke noe særlig annet. Denne er så god og selv de dagene jeg har på mest sminke så får den alt av på 1-2-3. Man tar litt produkt i ansiktet og masserer det inn over hele ansiktet, jeg bruker den også på øynene. Så tar du litt vann på fingrene og gjør det samme igjen før du vasker av alt med en klut.

Dere finner den her.

Eye pads! Det er noe jeg er veldig glad i, særlig på sommeren når jeg våkner opp med hovne og vonde pollenøyne. Disse er fra Xlash og jeg har blitt veldig glad i dem. Jeg oppbevarer mine i kjøleskapet så de er ekstar kalde og gode når man legger de på ansiktet.

Disse to, dere! Disse to har jeg blitt skikkelig glad i. Som dere ser begynner skrubben å bli ganske tom, hehe. Det er fordi jeg elsker den. Det er en ganske grov skrubb og man blir sykt varm i ansiktet av å bruke den. Jeg elsker den og det er 100% min favorittskrubb. Dere finner den her.

Masken er fantastisk, det er den jeg har på over her. Den er mer kjølende, så den kan man jo ta på når man er ferdig med skrubben for å kjøle ned litt. Dere finner den her.

Det var mine favoritter for øyeblikket!

4 kommentarer
    1. Fine produkter. Men blir ikke innlegget betalt når du har annonselinker ? Forstått det sånn at dere tjener penger på det.

    2. Hei. Vet ikke om du er klar over det, men alle merkene bortsett fra Ole Henriksen og Sophie Elise sine produkter tester på dyr, så selv om du bruker dette selv er ikke dette noe du bør reklamere med eller anbefale til andre:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg