FAVORITTER PÅ MID SEASON OG HVORDAN DU KAN STYLE DE

Reklame | annonselenker Nelly

Det er mye mid season rundt omkring og jeg er ikke fremmed for et godt tilbud jeg. En av mine favorittsider er jo Nelly.com og derfor har jeg plukket ut åtte produkter fra salget som jeg likte veldig godt.

Kjole med prikker HER. Så kul nå på høsten og vinteren med strømpebukse og boots eller høyre støvletter, gjerne med en trenchcoat (eventuelt en ullkåpe på vinteren). Så er den like fin på sommeren med et par sandaler eller sneakers.

Hvit pologenser HER. Denne har jeg faktisk selv allerede! Den er superfin til alt fra jeans og skinnbukse til skjørt. Sist jeg brukte den hadde jeg den sammen med et hvitt strikket skjørt og det ble skikkelig fint. Da brukte jeg høye sorte boots til og en oversized blazer som jakke.

Veske fra NuNoo her. De har så mange fine vesker og denne er skikkelig kul. Akkurat passe størrelse så man får med absolutt alt man trenger, til og med et kamera eller eventuelt en liten bok.

Basis sort kjole HER. Dette er jo en klassiker og veldig kjekt å ha i klesskapet. Den kan brukes når som helst på året og styles enkelt opp og ned ut i fra hva man velger å bruke sammen med den. Akkurat nå ville jeg hatt en trenchcoat over og et par sneakers.

Trenchcoat her. Superfin og klassisk lys trenchcoat. Dette er et must have i enhver garderobe. Du kan bruke den over absolutt alt, både om du skal på fest eller ut og lufte hunden i joggedress.

Hvit basic t-skjorte HER. Denne er oversized I modellen og jeg har den selv. Dette er også et must have i klesskapet.

Sort teddyjakke HER. Denne er så kul og perfekt til sesongen vi er inne i nå. Funker over absolutt alt og du kan fint bruke den til hverdag eller hvis du skal ut på tur i deilig høstvær.

Hvit kjole HER. Så fin kjole! Jeg elsker den. Akkurat denne tenker jeg passer best på sommeren, men det er jo kjekt å få klikket den hjem nå med rabatt. Style den med et par sandaler og en stråveske for eksempel!

0 kommentarer

Siste innlegg