FAVORITTANTREKK I JUNI

Reklame | annonselenker Nelly, H&M, By Malina / spons Chiquelle & Junkyard

Nå som nok en måned er forbi er det på tide med et av disse innleggene igjen. Jeg synes de er så morsomme å lage for da får jeg sett hva jeg faktisk har hatt på meg den siste tiden haha.

Jeg elsker denne kjolen fra Neo Noir! Den er så fin, skikkelig behagelig å ha på og perfekt på varme sommerdager. Sandalene finner dere HER, vesken er fra NuNoo og solbrillene fra Quay.

Denne supersøte sommerkjolen finner dere HER og skoene HER.

Dette er nok favorittantrekket mitt fra juni! Så sommerlig og casual samtidig som det er veldig fint. Toppen kjøpte jeg på salg på Zara, woho! Buksen finner dere HER og skoene HER.

Hele antrekket er fra Junkyard 🙂

Jeg fikk meg en ny favorttkjole i juni. Denne er fra Chiquelle. Veske fra NuNoo og sko fra Junkyard.

Elsker denne toppen! En av mine favoritter. Den er fra Junkyard.

Nydelig sommerkjole fra Junkyard.

Sommerkjole fra H&M her og veske her.

Denne toppen er så søt! Både toppen og buksen er fra Chiquelle.

Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg kunne giftet meg i denne kjolen. Hvem vet, kanskje jeg gjør det? Haha. Kjolen er fra By Malina og dere finner den HER.

Ååååh, elsker denne! Håper på finvær fremover så jeg kan få brukt den igjen. Den er fra Zara.

 

Hvilket antrekk likte DU best? 😀

10 kommentarer

Siste innlegg