FAVORITTANTREKK I JANUAR

Reklame | Nelly, Stormberg, Chiquelle, Second Female, Just Female - alle lenker er annonselenker

Tenk at det allerede er den siste dagen i januar! Årets første måned er over. Vi som trodde 2021 skulle bli mer vanlig, haha. Så viste det seg at det skulle starte strengere enn hva vi avsluttet 2020. Vel, vel. Heldigvis har det vært mye fint vær da dere. Og mye fine klær 🙂 Det er på tide å oppsummere favorittantrekkene fra januar og selv om jeg var redd jeg ikke kom til å finne noen bilder fordi jeg føler jeg har levd i koseklær så var det faktisk overraskende mye!

Husk at koden ANDREA25 fortsatt gir dere 25% på alt som er fra NLY BY NELLY 🌟

JAKKE HER / GENSER HJEMMESTRIKK / BUKSE CHIQUELLE / SKO HER / VESKE NUNOO

LUE STORMBEGR / JAKKE H&M / GENSER HER / VESKE HER / SKO HER

JAKKE HER / BODY HER / BUKSE HER

JAKKE HER / VESKE HER / BUKSE HER / SKO HER

GENSER CHIQUELLE / BUKSE HER / TØFLER SHEPHERD

JAKKE SAMSØE / TEDDY HER / BUKSE HER / SKO HER / VESKE HER

JAKKE HER / ØREDOBBER ZARA / GENSER HER / BUKSE HER / SKO HER

 

JAKKE JUST FEMALE / GENSER SECOND FEMALE / BUKSE CHIQUELLE / SKO HER

BLAZER HER / GENSER HER / BUKSE HER / SKO HER

Hvilket antrekk liker dere best? Mine favoritter er det første, det andre og det siste!

9 kommentarer

Siste innlegg