FAVORITTANTREKK I FEBRUAR

Reklame | Nelly og Chiquelle - alle lenker er annonselenker

Endelig (!!!!!!) er vintermånedene over og vi har kommet til den første vårmåneden. Herregud så klar jeg er for lengre dager, mer sol og ikke minst lettere klær, men før vi kommer til det må vi ta en oppsummering av antrekkene jeg likte best i februar. Jeg bestilte en del vårklær så dette er kanskje min mest fargerike måned noen gang. Det er også en god miks av chilleklær, vanlige antrekk og kanskje et par litt ekstra fine som jeg dessverre bare fikk bruke her hjemme 😅

Forresten, koden ANDREA20 gir dere enda 20% rabatt på alt hos Chiquelle (ikke salg og beauty)

JAKKE HER / VESKE NUNOO / BUKSE WRANGLER / SKO HER

GENSER HER / BUKSE HER / TØFLER SHEPERD

GENSER HER / JEANS H&M

KJOLE ROTATE

GENSER NLY / BUKSE WRANGLER

CARDIGAN OG JEANS CHIQUELLE

JAKKE HER / GENSER NLY / BUKSE CHIQUELLE / SKO HER / VESKE NUNOO

GENSER HER / BUKSE WRANGLER

GENSER HER / BUKSE WRANGLER

KJOLE ROTATE / SKO NELLY (gamle)

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg