FAVORITTANTREKK I AUGUST

Reklame | alle lenker er annonselenker

JAKKE MISSGUIDED HER / KJOLE PARISIAN HER / VESKE FRA THAILAND

BLAZER HER / BODY HER / VESKE NUNOO / BUKSE MONKI HER / RINGER NLY

KJOLE HER

JAKKE HER / BUKSE HER

TOPP NELLY HER / KJOLE MONKI HER / SKO HER

T-SKJORTE MONKI / BUKSE H&M HER / SKO HER

GENSER ARNIE SAYS / BUKSE MONKI HER

TOPP NELLY HER / BUKSE MONKI HER / SKO HER

 

SKJORTEKJOLE MONKI HER / SKO HER

BLAZER OG BUKSE H&M / SKO HER

KJOLE HER / BELTE SHEIN / SKO HER

 

4 kommentarer
    1. Hei Andrea!

      Første gang jeg kommenterer – og det var på sin plass! Jeg har fulgt med på bloggen din siden jeg så deg og Morten på love Island og jeg er så forelsket i både dere som par og bloggen din! Fortsett å dele det innholdet du gjør – jeg blir alltid i så godt humør når jeg besøker bloggen din – det er bare så sinnsykt god stemning og ikke minst relaterbart. Måtte bare si dette før jeg spør om det andre: Når kjøpte du den beige dressen fra hm og har de den enda?

      Klem til både deg og Morten

      1. Hei, Andrea 😀 Fint navn, hihi. Du, dette var skikkelig koselig lesing <3 Jeg blir så sykt glad for slike tilbakemeldinger, det betyr veldig mye for meg så tusen takk for at du sier dette!!

        Den kjøpte jeg for et par uker siden, så de burde ha den enda! Fant den riktignok ikke på nett verken da eller nå..

        Stor klem tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg