FAVORITTANTREKK I APRIL

Reklame | Chiquelle og Nelly - alle lenker er asnnonselenker

Da jeg skulle bla gjennom antrekksbildene for april innså jeg at det gikk mye i treningstighs og hjemmekontor-antrekk. Det er med andre ord ikke så mange antrekksbilder fra april, men til gjengjeld pynta jeg meg faktisk ganske bra de gangene jeg faktisk tok på meg noe annet enn tights og hettegenser.

Denne slår alt annet! Min nydelige kjole fra LoveShackFancy som jeg gleder meg til å bruke når det blir litt varmere vær.

Topp og genser Chiquelle – bukse her – sandaler her – veske fra Bali

Jakke Simone Rocha x H&M – bluse byTiMo – jeans Chiquelle – sko Läst

Genser her – skjørt her – sko her

Bluse vintage fra Tise – cardigan og jeans Chiquelle

Solbriller her – jakke her – genser Chiquelle – bukse her – sandaler her – veske fra Bali

Jakke Simone Rocha x H&M – kjole byTiMo – boots her 

Øredobber her – kjole byTiMo – veske fra Thailand

Solbriller her – jakke her – kjole her – veske NuNoo her – sko Läst

Solbriller her – topp Chiquelle – skjørt her – jakke her – boots her

0 kommentarer

Siste innlegg