FAVORITTANTREKK I APRIL + RABATTKODE

Reklame | annonselenker Nelly / H&M / By Malina

Hei, fineste dere! Har dere hatt en fin start på uken? Jeg startet dagen på løpetur og var helt kjørt etterpå. Jeg følte meg superpigg før vi startet, men etterpå var jeg så sliten. Jeg oppdaget etter hvert at vi hadde løpt sykt mye raskere denne gangen enn de andre så det var heldigvis en forklaring, haha. Jeg burde jo ikke bli i dårligere form av all aktiviteten om dagen. Veldig stolt forresten, veldig stolt.

Ellers har jeg begynt å henge opp bilder i stuen, svart på mail, styret litt her hjemme, vært på et par småturer med Trulte og sett ferdig a million little things. Jeg ble skikkelig lei meg fordi jeg ikke skjønte at det var sesongavslutning før episoden var over. Veldig trist og nå er jeg litt lost i livet kjenner jeg. Jeg så på det mens jeg lagde mat, mens jeg jobbet, mens jeg kjedet meg… Ja, egentlig hele tiden. Så nå trenger jeg en ny like bra serie, eller egentlig bare at sesong tre kommer fort som fy.

Så det var min spennende dag! Det gikk nettopp opp for meg at vi er godt i gang med mai og at jeg har glemt bort dette innlegget! Dette er et av mine favoritt-innlegg å lage. Jeg elsker å se tilbake på hva jeg brukte i løpet av måneden og ikke minst å plukke ut favorittene 🙂

Nå får dere også 25% rabatt på alt fra NLY BY NELLY i 48 timer ved å bruke koden ANDREA25!

JAKKE BIKBOK / KJOLE BY MALINA HER / SKO HER

SKJORTE NA-KD / BUKSE HER

JAKKE VERO MODA / GENSER HER / BUKSE HER / SKO HER

TOPP HER / BUKSE HER

KJOLE HER / SKO HER

SKJORTE HER / BUKSE HER / SKO HER

JAKKE HER / SKJØRT HER / SKO HER

KJOLE HER / LIGNENDE VESKE HER / SKO HER

JAKKE MISSGUIDED / KJOLE HER

SKJORTE NA-KD / BUKSE H&M HER / SKO HER

KJOLE BYTIMO / SKO HER

JAKKE MISSGUIDED / VESKE NUNOO / KJOLE BY MALINA HER / SKO NLY (utsolgt)

0 kommentarer

Siste innlegg