FAVORITTANTREKK I 2020

Reklame | alle lenker er annonselenker, H&M, Nelly, Chiquelle

Dette er kanskje årets favoritt! Jeg kjøpte denne nydelige kjolen på salg hos Retro i Kristiansand og elsker den. Denne kommer jeg til å ha for alltid. Den er fra Rotate og er så fin!

Okei, dette antrekket var så kult! Jakken er fra Match, resten fra Nelly

Dette var min go to look en god periode. Kåpen var et kupp på nyttårssalget til H&M og den skal jeg aldri kvitte meg med. Resten er fra Nelly.

Dette basic, men fine antrekket var en stor favoritt! Nå begynte det å bli vår ☀️ Genser og sko fra Nelly, bukse fra Chiquelle

Favorittjakken min ❤️ med jeansen jeg har brukt aller mest i år. Jakken er fra Samsøe, jeansen fra H&M og sko fra Reebok

Altså for en DRØM av en kjole. Kunne seriøst giftet meg i denne fra By Malina.

Ahh, en herlig sommerkjole fra byTiMo. Den har fått en ny eier via Tise, men følte meg så fin i den!

En blå drøm av en kjole. Armene!!! Tror kjolen er fra Object, veske og sko fra Nelly

Bunaden må selvfølgelig med. Elsker å bruke den ❤️

Synes dette var kult, men har ingen bilder hvor dere ser hele dessverre.. Oversized blazer er alltid kult! Hele antrekket er fra Nelly

Et lett sommerlig antrekk, elsker kjolen med den gule veska! Kjolen er fra H&M, resten fra Nelly

Nok en kjole-favoritt fra Rotate 🌟 Veske og sko fra Nelly

Elsker dette også, casual, men veldig fint. Kjole fra Neo Noir, sko far Nelly og veske fra NuNoo

Et søtt sommerlig antrekk. Klær fra Chiquelle og sko fra Nelly

Her begynte det å gå mot høst igjen og jeg elsker høstklær! Hele antrekket er fra Nelly

Denne jakken levde jeg i en periode. Sykt kul! Den er fra Gina Tricot

Elsker 🌟 Her begynte min obsession med beige. Kåpe her, genser, veske og sko fra Nelly. Bukse Chiquelle.

Teddy-jakke 💭 Jakke her, bukse her, veske her og sko her

Elsker dette også, så kult! Hele antrekket er fra Nellt, bukse her

En ny kjole i samlingen som fort ble en favoritt! Kjole her, veske NuNoo, boots Pavement

Denne er så fin! dere finner den her

Til slutt blir det årets julekjole fra byTiMo. Gleder meg til å bruke den mer i vår og sommer!

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg