FÅ HØSTGARDEDOBEN PÅ PLASS

Reklame | annonselenker Nelly

Det er bare å innse det, høsten er på vei! Mange synes nok det er kjipt å legge sommeren bak seg, men personlig synes jeg det går helt fint. Høsten er nemlig min favorittårstid og en av tingene jeg liker aller best med årstiden er høstmoten. Jeg elsker jakker og er det en ting man får bruk for på høsten så er det jakker, haha. Nå ser det ut til at det blir en del farger jeg liker og ikke minst masse kule mønstre! Her har jeg samlet noen av mine favoritter akkurat nå.

LEOPARDJAKKE HER / GUL JAKKE HER / SKINNJAKKE HER / GRØNN JAKKE HER

METALLICA HER / BRITNEY HER / EMPWR HER / CLUELESS HER

SORTE HER / LEOPARD HER / GULE HER / SLANGESKINN HER

LEOPARD HER / GRØNN HER / BRUN HER / SORT HER

JEANS HER / SKINN HER / BEIGE HER / SORT HER

RING HER / NUNOO VESKE HER / STRIKK HER / ØREDOBBER HER

LANGT SKJØRT HER / GRØNT SKJØRT HER / LEOPARDSKJØRT HER

VESKE HER / ØREDOBBER HER / RING HER / VESKE HER

BLUSE HER / SORT BLAZER HER / BEIGE BLAZER HER / KÅPE HER

SKJORTE HER / ORNASJE KJOLE HER / OLAKJOLE HER / KJOLE HER

BEIGE NUNOO VESKE HER / LEOPARD NUNOO HER / STRIPETE VESKE HER

 

6 kommentarer
    1. Hei! Du er så fin og inspirerende, masse fine klær.
      Men kvaliteten på leo kjolen fra Sisters point er virkelig ikke bra! Spesielt ved der armene er «festet»? Vi har hatt de samme og kvaliteten er VELDIG dårlig. De ryker i sømmen bare man «lugger» lett i kjolen. Ville bare si ifra så du og evt andre hvertfall er obs på dette😊 Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg