EX ON THE BEACH, BALI OG STUDIER

Reklame | annonselenke Nelly

KJOLE HER

💭 Tenk at jeg reiser til Bali om under en uke. Det et helt sykt, jeg føler enda at det er flere måneder til. Jeg er overhodet ikke klar for dette 😂

💭 Er det bare jeg som har (sjeldne) perioder hvor jeg omtrent hater alt og alle jeg ikke kjenner? Jeg er litt der nå. Altså ikke hater, men jeg bare orker ikke forholde meg til folk eller ting jeg må gjøre. Jeg tror virkelig jeg trenger den Bali-turen haha.

💭 Jeg digger å ha så lyst hår som jeg har nå, men jeg tror jeg må tilbake til å stripe etterveksten. Jeg føler det er mer meg egentlig. Jeg vet ikke hvorfor. Så får jeg jo helt noia av etterveksten etter to uker og det kan bli et problem i lengden.

💭 Tenk så heldig jeg er som får ha pappa her i Kristiansand over vinteren! Klarte ikke bo så langt fra sin fantastiske datter vet dere 😉 Haha neida, men han skal være her en god stund fremover og det er veldig koselig! Så kan vi får met hjelp med oppussing også haha.

💭 Fyyyy så grusomt det er når man går i offentligheten og man typ klør et sted man kan klø eller når trusen legger seg feil. Det er seriøst på grensen til tortur.

💭 Okei folkens, hvis dere synes holdningene på ex on the beach, konseptet og alt med programmet er så fælt, HVORFOR SER DERE PÅ DET? Det er bare å ikke trykke på play. Så slutt å klag, eller slutt å se på.

💭 Jeg hater virkelig å dra til legen. For set første føler jeg at legekontor er skikkelig ekle, tenk alle de syke menneskene som sitter på stolene og tar på dørhåndtakene (meg selv inkludert). Så føler jeg meg så sykt dramatisk hver gang jeg skal fortelle om plagene mine, haha. Orker ikke😫

💭 Jeg angrer så på at jeg ikke startet på studie denne høsten.. Nå må jeg vente helt til neste høst og hvem vet om lysten er der like mye da som den er nå? Det er så typisk. Hadde jeg begynt så hadde jeg sikkert angret på det også, haha. Vel, jeg får bare vente og se hva som skjer om et års tid.

💭 Jeg trenger å vinne i Lotto så jeg kan fullføre alle prosjektene jeg har startet på her i leiligheten, haha. Det er stadig noe jeg begynner på, men så koster det jo penger å pusse opp, plutselig passer ikke de gamle møblene inn lenger… Det er mye som skjer på en gang her nå og det hadde vært digg å bare bli ferdig. Min løsning er alltid å vinne i lotto haha.

 

6 kommentarer
    1. Tips: mange studier har oppstart på våren og. Usikker med medier og kommunikasjon, men søknadsfristen er i oktober og åpner snart så ville absolutt sjekket det ut dersom det fortsatt klør i fingrene 😀 da behøver du ikke nødvendigvis vente til neste høst, selv om det blir litt snudd på start og slutt. Ellers ønsker jeg den en fin dag videre og god tur til Bali – nyt ferien <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg