ETT PLAGG – TRE STYLES: OVERSIZED SKJORTE

Reklame | annonselenker Nelly

Yes, nå er vi tilbake med dette! Jeg elsker å lage disse innleggene, men det har vært mye joggedress og lite annet den siste tiden 😅 Nå fikk jeg heldigvis tatt på meg litt ordentlig klær, freshet meg opp og laget et ordentlig outfit-innlegg. Denne gangen ble det ett plagg, tre styles med en oversized skjorte som utgangspunkt. Skjorten jeg har på er fra merket Iben og jeg har stylet den på tre forskjellige måter.

Dette likte jeg skikkelig godt! Det var så casual og kult, liksom. Jeans Chiquelle – sko her.

Dette elsker jeg også! Elsker alt, haha. Jeg er jo utrolig glad i “skinnbukser” og etter min mening kan man egentlig bruke alt til skinnbukse og så blir det kult. Denne skjorten er åpenbart ikke et unntak! Bukse her – sko Pavement.

 

Det siste antrekket! Her bruker jeg den som kjole og synes det ble veldig fint og litt koselig liksom 😅 Jakke her – sko pavement.

Hvilket antrekk er deres favoritt?

13 kommentarer

Siste innlegg