ETT PLAGG – TRE STYLES

Reklame | annonselenker Nelly

Er dere klare for et av disse innleggene igjen? Ett plagg, tre måter å style det på 🙂 Det er så mange måter å style plagg på så man kan bruke de igjen og igjen uten å føle at det blir “oppbrukt”. Nå er akkurat denne ganske enkel, i dag er det nemlig snakk om en jeanskjorte. Vi kjører på allikevel!

Skjorten er fra Annais x NA-KD kolleksjonen 🙂

Jeg elsker rosa og hvitt sammen, det er så vårlig og fint! Her har jeg tatt fronten av skjorten oppi buksen, men det er ganske kult å bare la den henge over også for en enda mer casual look.

Dere finner buksen her og skoene her.

En litt mer pyntet look med hvitt denimskjørt og hæler. Et jeansskjørt kan også være kjempefint til! Du kan også bruke et blondeskjørt. Det kom jeg på nå. Kontrasten mellom jeanskjorten og blondene tror jeg kunne blitt skikkelig kult.

Dere finner skjørtet her og skoene her.

Match it up! Bruk skjorten sammen med et matchende skjørt og få kjole-looken. Dette er min favorittlook! Jeg bestilte først bare skjorten fordi jeg trodde det var en kjole, haha. Så skjønte jeg at det var to deler og bestilte skjørtet også. Så fint!

Skjørtet er også fra Annais x NA-KD kolleksjonen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg