ETT PLAGG – TRE STYLES

Reklame | annonselenker Nelly

Nå tenkte jeg det var på tide med et av disse innleggene igjen. Jeg synes de er så morsomme å lage og har skjønt at flere av dere også liker de 🙂 Denne gangen bruker jeg en blazer som utgangspunkt. Dette funker egentlig med blazer i alle farger, men fordi det nærmer seg vår synes jeg det var fint å bruke en med litt frisk farge!

LOOK 1

 

BLAZER HER / TOPP HER / BUKSE HER / SKO HER

Denne looken bruker jeg stadig, oftest med en enkel t-skjorte under. En veldig casual, men fin look som funker helt supert i hverdagen.

LOOK 2

BLAZER HER / BUKSE HER / SKO HER / VESKE HER

LOOK 3

Denne looken elsker jeg! Jeg har blitt helt hekta på å bruke blazer og matchende bukse. Jeg elsker dress-looken og den funker kjempebra når man vil være litt ekstra fin, men du kan også bruke den i hverdagen. Dette er noe jeg ville gått for om jeg skulle på en fin middag, eller ut for å ta noen drinker med venner.

BLAZER HER / KJOLE HER / SKO HER

Oversized blazer over kjole! Så fint å bruke nå som våren (og snart sommeren) kommer og man skal ut på byen, men trenger en jakke. Hvorfor ikke bare slenge over en oversized blazer og bruke det som jakke? Jeg elsker det! Funker like bra i selskap som på byen etter min mening 🙂

12 kommentarer
    1. Føler du selv som influencer at du er flink nok til å støtte å reklamere for/inngå avtaler med lokale butikker? Det er så sårt i disse tider og jeg håper alle influencere støtter sine lokale butikker å gir de litt ekstra kjærlighet i disse ville korona-tilstandene! 💓

      1. Det er ikke bare bare å inngå samarbeid med lokale butikker. Det kommer helt an på hva butikken ønsker og i disse tider tviler jeg på at det er mye ekstra budsjett til markedsføring. Jeg handler selvfølgelig mat på min nærmeste dagligvarebutikk og handler som regel alt annet jeg trenger i byen i Kristiansand. Vet ikke helt hva jeg skal svare på dette egentlig? 🙂

        1. Jeg tenker generelt på det å si nei til netthandel. Det er mange butikker som sliter og nei, de fleste har nok ikke råd til å betale influensere. Mitt spørsmål var mer: føler du at du er flink til å støtte lokale butikker?

          Jeg ser mange av dere reklamerer for Nelly og Zalando osv… mange av merkene de fører finnes faktisk i fysisk butikk. Det er ikke for å være krass jeg lurer enkelt og greit bare hva dere gjør for å holde hjelpe de lokale butikkene 💓 Jeg vet mange er flinke til å poengtere det, men du, som er en av mine favoritter, har ikke nevnt det enda. Litt rart i og med at du selv har jobbet i butikk og vet hvor vanskelig det kan være

          1. Sånn sett, ja 🙂 Jeg handler for det meste på nett fordi jeg ikke liker å gå i fysiske butikker. Foretrekker å handle på nett fordi det er mer oversiktlig og jeg lett finner frem til det jeg vil ha, men interiør kjøper jeg som regel i butikk, samt at jeg elsker Normal og er innom der flere ganger i måneden. Ellers går jeg innom noen butikker i byen, mest om det er noe spesielt jeg vil ha som for eksempel Retro, Zara og Monki.

    2. Elsker dette! 😁 Den dressen var bare SÅ fin da! Fargen…ahhh! Og du kledde den veldig godt! Klem! ❤️

      1. Ganske vanlig mot bittelitt oversized. Jeg skulle egentlig bestille en størrelse større enn hva jeg vanligvis bruker fordi jeg liker de store, men den passet faktisk ganske bra og ble som jeg ville ha den 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg