ETT PLAGG – TRE STYLES

Reklame | asnnonselenker Nelly / Gina Tricot

Nå synes jeg det var på tide med et nytt av disse innleggene. Jeg synes de er veldig morsomme å lage fordi jeg må tenke nytt og finne frem til nye antrekk. Her har jeg valgt å bruke min nye favorittgenser Zara og satt sammen tre forskjellige antrekk med den som utgangspunkt.

Da jeg lagde dette innlegget fant jeg et antrekk jeg likte skikkelig godt og som definitivt blir med meg i kofferten til Manchester om noen uker. Klarer dere å gjette hvilket? 🙂

Jeg elsker dette! Det er ganske pyntet, med en gang man får på seg skjørt og strømpebukse blir det litt mer fint. Dette er noe jeg godt kunne brukt i et selskap eller hvis jeg skulle noe litt spesielt. Det går fint anså bytte ut boots med pumps for en enda finere look. Selv om det er fint kunne jeg også brukt det til hverdags på en dag hvor jeg ville føle meg litt ekstra.

Skjørtet finner dere her og skoene finner dere her.

Dette antrekket har jeg brukt før. Det var dette jeg hadde på meg på God morgen Norge faktisk! Jeg synes det er veldig kult og dette er nok et antrekk dere kommer til å se meg mye i. Jeg synes det er så kult med skinnbukser og strikkagensere.

Buksen er fra Gina Tricot her og skoene finner dere her.

Elsker dette! Det er første gang jeg brukte det i dag og jeg synes kontrastene gjør det så kult. Du har den rufsete oversized jeansbuksen, hæler og en strikkagensere med paljetter. Så kult! Jeg likte både å ha genseren løs og å stappe noe av genseren ned i buksen.

Buksen er fra Monki og skoene finner dere her.

Hvilket antrekk likte dere best?

12 kommentarer

Siste innlegg