ETT PLAGG – TRE ANTREKK

Reklame | annonselenker Nelly / Monki

Hallo! Nå skal jeg dele et innlegg som har stått på blokken min i sikkert fire måneder, hehe. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke har fått det til før nå, men jeg har liksom tatt andre ting foran. Nå skjønner jeg ikke hvorfor fordi dette ble så kult og jeg hadde det så gøy med å lage det.

Jeg har nemlig valg ut ett plagg som jeg skal bruke i tre forskjellige antrekk! Det blir et casual antrekk, altså ganske hverdagslig. Så er det et antrekk som jeg vil kalle for en slags mellomting, litt mer pynta en hverdagslig. Til slutt er det et ordentlig pynta antrekk og det alle de tre har til sammen er et plagg som går igjen.

Jeg bestemte meg for å bruke et av mine favorittplagg om dagen, nemlig denne blusen fra Nelly. Den er så kul og den er enkel å style ned og opp, sånn sett var den perfekt til dette innlegget.

Det jeg synes er så morsomt med dette er at man får se svart på hvitt hvor mange forskjellige måter man kan style et plagg på, og ikke minst hvor forskjellige antrekkene kan være fra hverandre! Man kan fort få liv i et gammelt plagg igjen ved å tenke helt nytt å jeg håper dette kan inspirere litt til nettopp det.

CASUAL

TOPP NLY HER / BUKSE MONKI HER / SKO REBOOK HER

CASUAL PENT

   

TOPP NLY HER / KJOLE MONKI HER / SKO REBOOK HER 

PENT ANTREKK

TOPP NLY HER / SKJØRT KISS THE SKY HER / VESKE FARROW HER / SKO NLY HER

14 kommentarer

Siste innlegg