ETT ÅR SIDEN JEG REISTE TIL LOVE ISLAND

Wow, dere! For et år siden satt jeg på Gardermoen med full panikk. Hva er det jeg driver med??? Jeg måtte snakke med Emilie i telefonen helt til jeg skulle gå ombord i flyet. Jeg var så utrolig stressa og vurderte hvert andre sekund om jeg skulle droppe det hele og dra hjem.

Jeg, finne kjærligheten på tv? Hahaha, ja særlig at det kommer til å skje. Jeg var oppriktig livredd, men samtidig så var det et eller annet som gjorde at jeg ikke klarte å la være å dra. Det virket jo som en perfekt anledning på for håpløse meg til å faktisk ikke løpe avgårde med en gang jeg begynte å like noen. Hvis jeg i det hele tatt kom til å like noen…

Ah, dere skulle sett meg der jeg satt på Gardermoen og nøt hele to glass prosecco for å roe nervene før jeg skulle sette meg på flyet. Jeg trodde alle enslige reisende jeg så skulle på det samme som meg, haha. Oi, han smilte til meg han skal sikker på Love Island. Helt sykt, ganske morsomt egentlig.

Heldigvis så vet jo alle dere hvordan det gikk. Jeg dro til Love Island uten så mye tro på det å finne kjærligheten, eller i det hele tatt noen jeg likte. Samtidig tenkte jeg at jeg i hvert fall ikke kommer noen vei ute nå prøve. Heldigvis fordi som dere vet så fikk jeg en helt utrolig opplevelse og på en eller annen måte så klarte jeg å møte drømmemannen der inne.

Denne tiden på året kommer nok alltid til å vekke de minnene igjen. Nå har jeg for første gang ordentlig lyst til å se på sesongen min bare for å kjenne på de følelsene jeg kjente på da en gang til. Jeg tenker det hadde vært utrolig gøy å spille inn en video hvor Morten og jeg reagerer på enkelte hendelser fra Love Island. Hadde det vært noe?

Jeg spilte faktisk inn en video om forventningene mine til Love Island hele som jeg postet på YouTube-kanalen min like før jeg dro. Det kunne vært gøy å se den igjen, men jeg blir så klein haha. Jeg hater å se meg selv seriøs og særlig når jeg snakker om følelser, wææh. Dere kan jo se den om dere vil, klikk her.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg