ETT ÅR MED DEG

Kjære fineste kjæresten min. Jeg vet faktisk ikke hvor jeg skal begynne, fordi jeg tror neppe ord kan beskrive hvordan dette året med deg har vært. Det jeg kan si er at ingen noen gang har fått meg til å føle meg som du gjør.

Ingen har noen gang fått meg til å le så mye og så ofte som du gjør. Ja, vi ler jo faktisk hver eneste dag. Enten av at jeg er rar, eller at du er rar, eller at vi begge er rare haha.

Ingen har noen gang fått meg til å føle meg så fin som du gjør. Du sier det hele tiden og selv om jeg ikke tror deg akkurat på de dagene hvor jeg står der med hovne pollenøyne, morgensveisen med hår til alle kanter og en rennende nese, så tror jeg deg som regel ellers 😉

Ingen har noen gang følt meg så trygg som du gjør. Jeg har ikke tvilt på deg et eneste sekund. Jeg trenger aldri bekymre meg for hva du gjør når vi ikke er sammen, og det trenger heller ikke du. Jeg har aldri klart å snakke så fritt og åpent om meg selv og hva jeg føler som jeg gjør til deg. Med deg så er det ikke skummelt, det er bare trygt og godt.

Ingen har noen gang elsket meg som du gjør. Jeg synes kjærligheten vår er så bra. Det er en fin, glad, morsom og herlig kjærlighet. Det er liksom bare godt. Det er slik det skal være.

Du og jeg, vi.

Tusen takk for at du alltid tar vare på meg, at du alltid klarer å snu en dårlig dag til en god en, at du utfordrer meg, setter meg på plass, men løfter meg opp på en måte som bare du kan. Takk for at du tar meg med på ting du synes er gøy og vil at jeg skal bli med deg på dine ting, og takk for at du blir med meg på mine ting. Du er alltid her når jeg trenger deg og du har vist meg hvordan kjærlighet burde være og knust idéen min om at ingen holder sammen for alltid. For det skal vi, du og jeg.

Tusen takk for et fantastisk første år som kjærester. Jeg kunne ikke ha bedt om noe mer. Jeg elsker deg så mye og jeg gleder meg til resten av livet vårt sammen ❤️

 

12 kommentarer

Siste innlegg