ET VELDIG DYRT KJØP OG IKEA-KJEFT

Reklame | asnnonselenker Nelly / Gina Tricot

God morgen, fineste! I går bestemte jeg meg for å ta bilder gjennom dagen og dele med dere. Jeg trodde ikke dagen skulle bli som den ble, men da har jeg noe å skrive om hehe… Gjett en gang hva jeg sikter til, hint: kjøkken.

Jeg startet dagen på badet og gjorde meg klar!

Etter frokost tok Morten og jeg med oss Trulte til Sørlandsparken for å dra til dyrlegen. Hun skulle ta en vaksine og det gikk kjempefint. Hun stod på bordet til dyrlegen og logret mens han sjekket henne og ville bare ha masse kos, haha. Håper det varer.

Vi reiste videre til Sørlandssenteret og apple butikken. Jeg måtte nemlig ha en ny…

Mac! Jeg hater å bruke penger på sånt, men magen min har vært katastrofe lenge nå. Jeg har slettet alt på en og startet helt på nytt, den har vært på reperasjon, men den gikk alltid tilbake til å være treig, vrang og vanskelig så nå måtte jeg investere i en ny.

Normale mennesker blir glade når de kjøper ny mac, jeg får panikk over pengebruken og blir irritabel i en time eller to hehe. Jeg hater å bruke så mye penger på ting som Mac og mobil, men jeg må jo ha det.

Vi stoppet i byen og tok noen bilder av meg til bloggen. Jeg trodde det skulle regne og var egentlig ikke forberedt, men når det først ble opphold måtte jeg benytte meg av muligheten! Skjorten min er fra Gina Tricot (her), skjørtet er fra Samsøe (her) og skoene er fra Nelly (her).

Så kjørte vi og hentet pappa før vi dro hjem for å gjøre ferdig kjøkkenet.

På vei hjem hentet jeg noen pakker som hadde kommet. Gleder meg til å vise dere hva jeg har kjøpt!

Lille gullet <3

Jeg lagde en deilig omelett til lunsj. Superenkelt! Tre egg, tre eggehviter, brokkoli, fetaost, cherrytomater og bittelitt mozzarella på toppen.

Vi var klare for å gjøre ferdig kjøkkenet og åpnet benkeplaten vi fikk levert før jul. Da vi la den på så vi at den også var for lang… Vi hadde bestilt en med spesialmål slik at den skulle passe perfekt over benken vår, men denne har standardmål. Det har vært så sykt mye feil med det kjøkkenet helt fra starten av. IKEA sørlandet anbefales overhodet ikke når det kommer til kjøkken. Det har vært totalt krise.

Vi må nå vente på enda en ny benkeplate som skal komme om fire uker…….. Er spent på å se om den er riktig. Antakeligvis ikke.

Så jobbet jeg en stund og ordnet med min nye fine mac før det var på tide å lage middag.

Det ser udelikat ut, men det er veldig godt! Kokte grønnsaker og stekt laks med spinat.

Se på disse to da, hjertet mitt smelter.

Resten av kvelden var cirka som dette. Jeg var ikke helt i form så jeg byttet på å sove litt og jobbe. Jeg hadde en veldig intens hodepine og da er det så vondt å være på Mac og mobil, men jeg hadde ting som måtte blir gjort. Heldigvis ble jeg ferdig la meg tidlig.

Så, det var en ganske vanlig dag for meg hvis vi ser bort ifra det å kjøpe mac. Hva synes dere egentlig om slike innlegg? Fortell meg gjerne <3

18 kommentarer

Siste innlegg