ET TILBAKEBLIKK

Nå som vi går inn i høsten tenkte jeg å ta et raskt tilbakeblikk på sommeren som var. Wow som tiden har flydd! Jeg husker nesten ikke at vi hadde sommer en gang og tok meg selv i å tenke “hva i all verden brukte jeg sommeren på?”. Så kom jeg på det, jeg reiste. Haha.

Neida, det var ikke alt jeg gjorde. Jeg hadde min første sommer i min nye by, jeg startet på oppussingen av leiligheten min, møtte verdens fineste lille hund og ja.. Reiste mye!

Laban var masse på besøk og både Morten og jeg forelsket oss i denne nydelige krabaten. Vi gikk masse tur og det ble mye Laban-kos. Se så søt han er 😭😭😭

Morten og jeg dro på roadtrip gjennom Europa! Vi hadde det så fint til tross for en del kø og mye bilkjøring, haha. Vi dro blant annet til Luxembourg som var fantastisk nydelig, og til Reims i Frankrike som jeg falt skikkelig for.

Vi pusset opp stua! Endelig ble jeg kvitt det grusomme panelet, haha. Nå føles det mye mer som et hjem og som mitt eget!

Jeg dro på jentetur til London med en bukett av flotte jenter! Det ble en langhelg i storbyen og typ all tiden der gikk til mat, shopping, så mer mat og mer shopping.

Morten og jeg inviterte til sommerfest i leiligheten. her ser dere litt hvordan veggen i stua så ut før. Det ble en meget vellykket kveld og det skal bli en årlig greie. Moro!

  

Jeg dro på festival sammen med verdens beste venner og min fine kjæreste. Det ga meg også noen deilige dager hjemme i Larvik.

Manchester! Kjærestetur og det som var Mortens bursdagsgave. Vi drakk digge drinker, spiste god mat og var på Westlife-konsert!

Det ble et par Osloturer hvor jeg hang med mine kjære venner!

Jeg begynte å sosialisere meg i Kristiansand og ble blant annet bedre kjent med fine Maren!

Også kjøpte jeg en halv bil da 😉

Hva er ditt beste sommerminne?

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg