ET TILBAKEBLIKK PÅ SOMMEREN

Reklame | Kouture / annonselenker Nelly /

Wiii, jeg blir så glad av å se på bildene jeg nå skal dele med dere! Jeg har laget et godt gammeldags throwback-innlegg, denne gangen til sommeren i fjor som må sies å være en av de beste somrene noen gang.

Juni var en herlig måned! Det var skikkelig sommer i Oslo og etter å ha kost oss med mye uteservering dro gjengen på ferie til Albania, woho. Det fine været fortsatte ut i juli, en måned som inneholdt Gøteborg-tur med Ed Sheeran konsert, Stavernestivalen, rolige dager hjemme i Oslo og mange sene sommerkvelder.

SOLBRILLER EBAY / TOPP HER

KJOLE NORR

BIKINI SHEIN

BIKINI EBAY

SOLBRILLER QUAT / KAFTAN H&M / BIKINITOPP RIVER ISLAND

BIKINI RIVER ISLAND / BADEDRAKT MISSGUIDED

ØREDOBBER H&M / KJOLE NELLY (gammel)

KJOLE MATCH

SOLBRILLER EBAY / JAKKE LÅNT AV SOFIE / BUKSE MONKI / BH TRIUMPH / VESKE BIKBOK

SOLBRILLER QUAY / TOPP BIKBOK / JAKKE CHEAP MONDAY / SKO NIKE

ØREDOBBER ZARA / KJOLE KOUTURE

GENSER SAMSØE SAMSØE HER / KJOLE NORR / BIRKENSTOCKS HER

JAKKE CHEAP MONDAY HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer
    1. Så mange herlige bilder! Ooog mange fine outfits på både deg og venninne dine 🙂
      Gleder meg ekstra mye til sommeren nå!!!

    2. Så herlige bilder<3
      Elsker solbrillene fra ebay. Si meg- hva søkte du på for å finne dem?

      Elsker bloggen din :*

    3. Hei Andrea . Jeg vil gjerne handle på salget til Nelly og ser du har lagt til et bilde med 15% ekstra, men jeg så ikke noe rabattkode :p kunne du ha delt den ?

    4. Alle dere jenter burde farge bryna lysere
      Satans så stygt med så mørke når dere er lyse i håret
      Du har finere bryn på det bilde der du holde vin glass
      Tynne og lysere

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg