ET TEGN PÅ EKTE VENNSKAP

Reklame | Annonselenker Nelly

KÅPE HER / VESKE HER / KJOLE ZARA / SKO HER

I går hadde jeg en så koselig venninne-date med Ida. Vi har gått på skole sammen fra barneskolen, helt til og med videregående og var på et tidspunkt bestevenninner. Så skjedde det som ofte skjer, livet. Ida flyttet først til Oslo og da jeg flyttet dit så flyttet hun videre til Kristiansand. Allikevel så har vi klart å holde kontakten hele veien og møttes når vi har hatt mulighet, som regel hvis begge har vært hjemme i Oslo.

Nå som jeg tilbringer en del tid her på Sørlandet så ble det litt lettere å sees. Det er nok ikke så alt for lenge til jeg flytter hit heller og da er det veldig godt å vite at jeg har Ida her <3 Dere vet venner man ikke trenger å se, men når man møtes så er alt som før? Det kan gå et, to, tre eller fem år, men allikevel så er det som om ingen tid har gått når man først får satt seg ned sammen. Sånn er dette vennskapet og det er så deilig! Jeg tar det som et tegn på et godt og ekte vennskap.

Det var utrolig koselig å se Ida igjen! Vi gikk en tur rundt i byen, fikk handlet litt og spiste en kjempedeilig lunsj. Vi dro på et italiensk sted som heter Bellini og hvis dere skal dit burde dere prøve tomatsuppen. Ja, det er kanskje det eneste jeg har spist der, men den var helt sykt god! Nam, nam, nam. Så vi satt der og koste oss med både mat og dessert mens vi oppdaterte hverandre på hva som har skjedd siden sist og planla spill-kvelder og dobbeldates for fremtiden. En herlig lørdag og nå gleder jeg meg bare enda mer til å flytte hit!

8 kommentarer

Siste innlegg