ET PERSONLIG PREG PÅ LEILIGHETEN

Reklame | Desenio

Hei, fine dere! For en ukes tid siden fikk dere se hele leiligheten for aller første gang. Da var ting litt halvveis, men vi rakk å komme enda mer i orden før vi satt oss på flyet til Thailand. Vi rakk akkurat å få en pakke vi hadde bestilt som inneholdt flere kule posters og rammer fra Desenio!

Dere som har fulgt bloggen min en stund vet at jeg har samarbeidet med Desenio flere ganger og er en stor fan av produktene deres. Helt siden jeg flyttet til Oslo for snart fem år siden, og lenge før bloggen så sin storhetstid hadde jeg plakater fra Desenio hengende på veggen. Nå har jeg tatt med meg tradisjonen og posters til Kristiansand, samt bestilt noen helt nye bilder til min helt nye leilighet!

Desenio har utrolig mye fint og det er så lett å navigere inne på siden deres for å finne frem til bilder i den stilen man ønsker. Nå får dere 25% rabatt på posters hos Desenio fra 16. – 18. april ved å bruke koden SVEINS25 (koden gjelder ikke rammer eller handpicked-/collaboration posters/personlige posters).

Dere kan få se hvordan jeg har brukt bildene til å sette et personlig preg på leiligheten, men det er også masse inspirasjon å finne på Desenio sin hjemmeside.

Sand slipping through og grass I 50×70

I stua så ønsket jeg å bygge videre på den naturlige viben. Vi har utsikt mot skog og hav, så da jeg oppdaget disse bildene tenkte jeg at ja, disse må jeg ha i stua! Jeg har i bakhodet at vi skal male veggen i en mørk olivengrønn farge og fjerne det hvite panelet så jeg ville at bildene skulle passe det også.

Espresso drops 50×70

Kjøkkenet vårt er veldig lite, men det å få opp et bilde med varme farger gjorde det utrolig mye koseligere med en eneste gang! Vi gikk for bildet som heter Espresso drops, perfekt til frokostkaffen.

Five minutes 30×40

Altsåååå jeg kunne ikke la være å plassere dette bildet i klesskapet mitt, haha. Jeg har et lite walk in closet og hva passer vel bedre enn denne fine plakaten? Haha. Jeg kunne seriøst bodd der inne så nei, jeg tror virkelig ikke meg selv når jeg sier jeg skal være klar i løpet av fem minutter hihi.

Green forest 70×100

Gjesterommet har en beige vegg og vi har gått for en veldig naturlig look. Utsikten er ut mot en skog så hva passer vel bedre enn en skog i treramme over sengen? Dette bildet bestilte vi stort fordi vi bare skulle ha ett. Det ble utrolig fint og nå vil jeg nesten bytte rom, hehe.

Golden circle og golden marble 50×70

Hvis du synes det er vanskelig å vite hvilke bilder som passer sammen og hvordan det kommer til å se ut på veggen så har jeg et lite tips! Desenio har en bildevegg på siden sin (her) hvor du kan sette sammen en bildevegg og se hvordan det blir seende ut! Jeg gjorde det med bildene over sofaen og bildene på veggen i stua fordi jeg måtte finne to posters som passet sammen. Resultatet ble veldig bra om jeg får si det selv ;-).

Koden SVEINS25 gir 25% rabatt på posters hos Desenio fra 16. til 18. april.
(Koden gjelder ikke rammer eller handpicked-/collaboration posters/personlige posters)

8 kommentarer

Siste innlegg