ET MØTE OG EN BEKLAGELSE

Reklame | annonselenker Nelly

KJOLE HER (utsolgt i grønn)

Hallo, dere! Jeg håper dere har det fint og nyter sommeren uansett hvor dere befinner dere 🙂

Her går det litt i ett om dagen, samtidig som jeg har koblet ut hodet litt og tatt meg en slags mental ferie. Jeg er jo tilstede enda, men jeg er ikke like med som jeg kunne ha vært. Det er faktisk ordentlig deilig for å være ærlig med dere. Det er så godt å koble av hodet litt når man vanligvis er på til alle døgnets tider.

Nå skal jeg snart på ferie og da blir det masse jobb! Riktignok veldig morsom jobb. Vi skal jo vlogge gjennom hele turen og ta masse fine bilder, samtidig som jeg gjerne vil klare å oppdatere dere både her og på andre sosiale medier undervis. Det blir så kult!!

Uansett, det er ikke før til helgen. La oss snakke om dagen i dag!

Akkurat nå sitter jeg svett og ekkel foran macen. Jeg har nettopp kommet inn fra en skikkelig deilig løpetur med Maren og Morten. Det var ordentlig godt i dag! Sist vi løp den runda holdt jeg på å dø underveis og ba de løpe fra meg, haha. Jeg kom meg gjennom da også, men det var helt grusomt. Derfor var det ekstra godt at det gikk så lett som det gjorde i dag. Vi avsluttet det hele med å vasse i vannkanten for å kjøle oss ned, sykt deilig! Morten tok seg faktisk et bad. Det var litt kaldt for meg, men godt noen kan nyte det haha.

Nå skal jeg straks hoppe i dusjen, så skal jeg ned til byen for et lite møte med regnskapsføreren min. Fikse et par ting vi glemte i går og så må jeg faktisk innom Zara for å se om de har fått inn kjolen jeg har siklet på en stund… Hvis ikke må jeg nettshoppe asap. Den er SYKT fin. Krysser fingrene for at de har den så jeg kan vise dere den så fort som mulig. Jeg er helt forelska, jeg!

Det er vel dagens morsomme planer. Når jeg kommer hjem skal vi rydde og vaske leiligheten så den er strøken når vi kommer tilbake fra turen vår. Det finnes ikke mye som er mer kjedelig enn å komme hjem far reise til en leilighet som må ryddes og vaskes… Så det må ordnes! Deretter skal jeg redigere en video vi har spilt inn og forberede litt blogg. Forhåpentligvis blir det tid til å gå gjennom kommentarene deres også. Der har jeg vært alt for dårlig den siste tiden, beklager det!

Nei, nå må jeg raska på her! Nyt dagen, fine dere <3

5 kommentarer
    1. Hvor er beklagelsen og hva beklager du for?:-) skjønte ikke..? Eller var det clickbait?
      Uansett, elsker kjolene dine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg