ET MER GJENNOMFØRT HJEM

Reklame | Desenio

Hei, verdens beste lesere! Nå er det på tide med en liten interiør update her på bloggen igjen. Denne gangen er det nye detaljer som har kommet på plass, nemlig bilder!

Jeg har som vanlig bestilt posters og rammer fra Desenio. Jeg har ikke brukt noen andre posters (eller rammer) på mange år, faktisk ikke siden jeg flyttet hjemmefra. I den aller første leiligheten jeg leide i Oslo hang det Desenio posters pent rammet inn på soveromsveggen min. Siden har det bare blitt sånn, Desenio hører liksom til på veggen hjemme hos meg.

For første gang får jeg dele ut en rabattkode med hele 30% rabatt! Jeg er så glad fordi jeg vet at mange av dere elsker Desenio like mye som meg og det skader ikke akkurat med litt rabatt 😉

Koden ANDREA30 gir 30% rabatt på posters hos Desenio mellom 24.-26. september. Følg gjerne Desenio for inspirasjon og på deres hjemmeside kan dere også teste ut hvordan bildene passer sammen med bildeveggen som dere finner her. PS. Koden gjelder ikke rammer eller handpicked-/collaboration posters/personlige posters.

Posterne og bildene er i størrelse 70×100 og dere finner Zebraen her og Gorillaen her.

I og med at vi har en ganske kraftig farge på veggene i stua så har vi gått for svarthvitt der. Jeg kjente at det trengte å være noe bak sofaen og da jeg fant disse posterne var jeg ikke i tvil om hav jeg skulle velge! De er på en måte veldig diskré selv om de er kule om dere skjønner.

Jeg leker litt med tanken om å bestille to mindre bilder og henge på hver side av dem også. Det får eventuelt bli litt senere, men jeg tror det hadde blitt veldig kult! Hva tror dere?

Posterne og rammene er 50×70. Dere finner sand her og strå her.

Aaaah, vårt nye soverom. Vi byttet jo rom fordi dette ga en mye bedre vibe og bildene har virkelig hjulpet til å gi rommet en helhet. Dette rommet står i stor kontrast til stuen med sine lyse farger.

Husker dere bildene? Det var de som stod i stuen før vi pusset opp! Her ville vi gå for noe naturlig og fint som passet i trerammer og dette ble helt perfekt. Jeg er så fornøyd med det soverommet

Posterne og rammene er 70×100. Dere finner paraplyjenta her og hundejenta her.

Dette er kanskje favorittkroken min i hele stua! Jeg elsker hvordan posterne rett og slett fullførte den kroken. De passer helt perfekt inn! Jeg synes det ble så kult med lampen midt mellom dem, haha.

Her fikk jeg velge bildene uten noen innvendinger av Morten så da ble det litt mer chic om man kan si det. Jeg valgte den ene posteren fordi det lignet på Laban og meg, hahaha det er litt gøy. Jeg følte at stuen trengte litt kule damer og disse så ganske kule ut.

Alt i alt så er jeg strålende fornøyd! Jeg skal etter hvert får noen bilder inn på det gamle soverommet også, samt at vi skal gjøre om balkongen til en slags vinterstue så det kan godt være det blir noe nytt der. Det skjer stadig endringer her hjemme og jeg elsker å dele det med dere, håper dere også liker det!

xxx

Husk at Koden ANDREA30 gir 30% rabatt på posters hos Desenio mellom 24.-26. september. Følg gjerne Desenio for inspirasjon og på deres hjemmeside kan dere også teste ut hvordan bildene passer sammen med bildeveggen som dere finner her. PS. Koden gjelder ikke rammer eller handpicked-/collaboration posters/personlige posters.

22 kommentarer

Siste innlegg