ET GODT SPARETIPS

Nå skal jeg tipse dere om en av mine favorittbutikker! Jeg tror kanskje jeg har nevnt det før? Det har jeg helt sikkert. Jeg har i alle fall handlet her jevnt og trutt siden butikken åpnet i Torggata i Oslo og jeg er helt frelst! Jeg snakker selvfølgelig om Normal og nei, dette er ikke reklame, kun er velmenende råd.

Normal har nemlig alt man trenger, men til en ganske mye lavere pris enn for eksempel dagligvarebutikker. For eksempel så kjøper jeg alltid vaskepulver, håndsåpe, deodorant, tannkrem og barberhøvler her. Alltid, med mindre det er helt krise og jeg må løpe på nærmeste dagligvarebutikk, men det er sjelden.

Jeg tar meg alltid en god runde når jeg er der fordi plutselig kommer man over noe lurt som er veldig kjekt å ha. Maskinrens til vaskemaskinen, ansiktsmasker, sminke og ikke minst hårpridukter er også noe jeg ofte tar med meg. Hårprodukter er det faktisk ganske mye å spare på ved å kjøpe her i stede for i frisørsalongen.

Nå tenke jeg å vise dere hva jeg tok med meg da jeg var på Normal for noen dager siden.

Vaskepulver, lillasjampo, tannkrem, munnskyll, barberblader, håndsåpe, solbeskyttende hårolje, deodorant, antibac, tamponger, tannbørste, graviditetstest og intimservietter.

Disse er så fine! Jeg kjøper alltid håndsåpe i denne serien, rett og slett fordi den er billig, men ser veldig fin ut og går som interiør i mine øyne. De har også lik i oppvasksåpe, woho! Håndsåpen koster 20kr og jeg tror oppvaskmiddelet koster det samme.

Antibac! Denne kjøpte jeg fordi jeg reiser så mye om dagen og får helt noia av tanken på alle bakteriene på flyplasser rundt omkring. Den var ikke dyr, tror det var under 20 kr.

Jeg kom på at jeg trengte solbeskyttelse til håret før Sri Lanka-turen og endte opp med denne oljen fra Aussie.

Jeg kjøper som sagt alltid barberblader på Normal og disse kostet 139 kroner.

I Oslo finner du Normal både i Grensen og Torggata og jeg vet de har det i andre byer også. Helt genialt, virkelig!

 

9 kommentarer
    1. Hvis du spør tannlegen din om listerine munnskyld er bra for tennene og tannkjøttet vil han si nei. Jeg spurte min tannlege om dette sist jeg var der og da fortalte han meg at en undersøkelse viste at listerine munnskyll gjør mer for føttene dine enn tennene dine og det sier litt. Det munnskyllet fjerner vekk all fluoren i munnen din og du vil få skadet tenner og tannkjøtt mye fortere enn hva du får hvis du ikke bruker den, eller går over til fluor munnskyll som tannleger selger og apoteket.

    2. Totally off topic, men vil bare si at du ser så fantastisk bra ut på headeren!!!! 😍 😍 Morten fortjener cred om han har tatt det bilde der 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg