ENKLE FRISYRER DU KAN LAGE SELV

Reklame | DUO frisører / Joico

Det er flere som har etterspurt et innlegg om hvordan jeg styler håret mitt. Jeg har hørt dere og sammen med min flinke frisør KS på DUO frisører her i Kristiansand har jeg laget en video hvor vi viser frem flere måter å style håret på. KS viser dere hvilke produkter som er bra for styling, hvordan du enkelt bølger og krøller håret med rettetang, samt hvordan man kan lage noen ganske kule frisyrer på en ganske enkel måte. Dette ble så bra og jeg er superfornøyd! Håper dere finner noen tips og litt inspirasjon 🙂

4 kommentarer
    1. Enkle frisyrer du kan lage selv ?
      Du har jo fått en frisør til å lage de.
      Mest riktige her hadde vært om du lagde de og ikke en frisør !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg