ENDRING I PLANENE

Reklame | Annonselenker Nelly

BH TRIUMPH / JAKKE HER / BUKSE HER

Hei, fine dere! Vi dro ned fra hytta i går kveld fordi planen i dag var å ha en skikkelig bloggshoot. Dessverre så er ikke været akkurat på vår side. Det er grått og regner, så den planen ble lagt på is (selvfølgelig like etter at jeg hadde brukt evigheter på å gjøre meg klar). Typisk! Vel, vel. Jeg får grave videre i arkivbildene mine enn så lenge.

Når været ødelegger planene for dagen er det ikke annet å gjøre enn å lage nye planer. Hva er vel bedre å enn å ligge på sofaen med en man er glad i og se serier på regnværsdager? Nå ligger Morten og jeg på sofaen og ser på Game of Thrones. Jeg er helt hekta! Etter å ha drøyd denne serien i evigheter fordi den virker så tung i starten har jeg endelig startet og den er så spennende. Litt for grotesk for min smak, men så klarer jeg heller ikke la være å se. Det skjer jo så sykt mye spennende!

Vi rekker et par episoder til før vi må komme oss avgårde. Først skal vi møte noen  venner av Morten som jeg enda ikke har møtt på kaffe. Han blir jo tvunget til å henge med mine med tanke på at jeg bor med en av dem haha, så det er jo greit at jeg får møtt noen av hans også! Kvelden avsluttes med middag hos svigers før jeg flyr hjem i morgen kveld 🙁 Det er så trist å måtte reise like før jul, men vi sees jo i romjula og da venter Romaaaaa! Wiiii. Det blir moro.

Nå skal jeg se videre her, men vi blogges senere i kveld <3 Husk at jeg har giveaway på Instagram @ andreasveinsdottir.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg