ENDELIG SKJER DET DERE HAR VENTET PÅ

Reklame | for eget klessalg

Hallo, verdens beste dere! Nå er jeg supergira fordi jeg har en skikkelig gladnyhet å dele med dere. Jeg vet at flere har ønsket dette og jeg har hatt kjempelyst til å få det til. Maren og jeg skal ha klessalg!

Jeg har tenkt på dette kjempelenge fordi jeg har masse pent brukte klær som jeg gjerne vil kvitte meg med, og det er en veldig fin anledning til å hilse på noen av dere som følger meg. To fluer i en smekk! Maren har også masse godsaker hun ikke trenger lenger, så vi bestemte oss for å slå oss sammen og arrangere klessalg.

Dette gjelder hovedsakelig dere som holder til i og rundt Kristiansand, men om dere vil ta turen fra andre steder hadde det selvfølgelig bare vært kjempekoselig. Forstår dog at det antakeligvis ikke er aktuelt.

Det kommer til å bli en god blanding av vanlige klær, treningstøy, sko og litt vesker og det kommer til å koste 50, 100 eller 200 kroner med noen få unntak! Det er masse fint som vi håper får et nytt hjem slik at noen andre kan få bruk for det. Her er alt dere trenger å vite:

Sees vi på søndag? 😀

4 kommentarer
    1. Hvorfor heier dere på Omid og Iselin?? Er det fordi Omid er fra Kristiansand?? De er jo de kjedeligste paret der inne! Iselin bestemmer over han og snakker om meningene sine!

    2. Hei! Det var kjempe gøy og bra at dere hadde klessalg. Begge to har jo kjempe masse fint tøy så det var så smart og bra av dere. Og det er jo kjempe bra med secondhand tøy. Så jeg håper virkelig dere skal gjøre det samme igjen en annen gang!!! Veldig bra<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg