NÅ SKAL DET FEIRES

Reklame | NuNoo / annonselenker Nelly, Monki

SOLBRILLER HER / JAKKE MONKI HER / VESKE NUNOO / BUKSE MONKI / SKO HER

God morgen, fine dere! Håper alt er bra ❤️

I går ble jeg nødt til å logge meg helt av. Jeg gikk så langt ned i kjelleren man kan komme på gårsdagens PT økt. Jeg skjønner ikke hva som skjedde, men det var som om all energi jeg noen gang har hatt i kroppen ble sugd ut av meg. Jeg var så utrolig sliten og tom for energi da jeg gikk ut fra treningssenteret at jeg faktisk felte en tåre eller to, haha.

Det var nok en kombinasjon av en meget lat helg med dårlig mat, lite energi og at det var en skikkelig hard økt. Vanligvis liker jeg sistnevnte, og jeg gjorde egentlig det i går også, men jeg tror bare ikke kroppen var helt klar… Wopsi! Når skaden først er skjedd er det ikke mye annet å gjøre enn å hvile. Jeg kom hjem, tok en dusj, hoppet inn i den mykeste og varmeste morgenkåpen jeg eier og la meg på sofaen. Der ble jeg i ganske mange timer, og sov faktisk en god del før jeg våknet og fikk i meg litt ordentlig mat. Derfra gikk det bedre, men shit så sliten jeg var resten av dagen!

Heldigvis hadde jeg ingenting jeg måtte få gjort i går. Planen for dagen var egentlig å ha en bilde-dag, men det kan jeg ta senere i uken så da klarte jeg faktisk å koble helt av.

Uuh, en gladnyhet! Vi har endelig benkeplate. To veldig hyggelige snekkere kom på besøk klokken åtte på morgenen og fikk den montert. Det er så deilig! Endelig er vi ferdig med den forbaskede platen og jeg trenger ikke snakke med IKEA på kjempelenge 😂 Nå gjenstår bare listing og så er kjøkkenet 100% ferdig, woho! Gjett om det skal feires!

Så, det var litt om gårsdagen. Jeg skal ned til byen om noen timer for å vokse meg og gjøre et par ærend før Morten, pappa og jeg reiser på hyttetur! Vi skal feire bursdagen til min fantastiske pappa og det blir superkos.

Nå må jeg komme i gang her. Håper dere får en strålende dag, så blogges vi senere!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg