ENDELIG HJEMME

Aaaaah, så deilig å endelig sette seg ned hjemme i leiligheten min. Det høres ut som jeg har vært på reisefot hele dagen, men det stemmer jo ikke helt haha. Flyturen fra Kjevik til Gardermoen tar vel drøyt 50minutter, men dagen har allikevel vært lang og det å reise er så slitsomt!

Vi dro inn til Kristiansand en del timer før for å jobbe litt, blant annet ha en skikkelig shoot. Heldigvis var vi ute i god tid for plutselig var det kø ut fra byen (naturlig nok siden dette var midt i rushtiden) og jeg var på flyplassen femti minutter før flyet i utgangspunktet skulle lette. Jepp, i utgangspunktet… Det ble nemlig forsinka to ganger, noe som egentlig ikke hadde gjort meg veldig mye fordi jeg har en vlog å klippe og bilder å redigere. Men… Lure meg hadde lagt laderen til Macen i kofferten som allerede var sendt avggårde og hadde 6% strøm hehe. Jaja, en bolle, en pølse og to sjokolader senere lettet heldigvis flyet og jeg sov meg fra Kristiansand til Oslo. 

Nå har jeg akkurat vært på butikken, kjøleskapet var nemlig helt tomt. Jeg har jo faktisk vært borte i en uke! Nå må jeg få pakket ut, satt på en vask og forberede lunsj til i morgen. Jeg har nemlig en veldig hektisk dag i vente. Klokken 08.30 forlater jeg leiligheten og i beste fall er jeg hjemme igjen 21.30. Ah, det er vel egentlig bare å komme seg i seng så fort som mulig!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg