ENDELIG ER DEN HER

Herregud, nå er jeg så utrolig glad! Tenk at dette endelig har skjedd. Jeg har ventet, ventet og ventet. Etterlyst, mast, fått motstridende beskjeder, mast igjen og endelig så kom den frem. En smule dramatisk her, men dere skjønner ikke hvor mye jeg har lengtet etter tv-benken vår som endelig kom i går! Bort med ledningskaos og en tv som omtrent står på gulvet. Så deilig! Jeg er superfonøyd med den og den lukter nytt treverk. Elsker den lukta.

Jeg kjøpte den på Royal Design og den er fra merket Department.

God oppevaringsplass! Vi fikk plass til alle spillene våre og de boksene vi aldri bruker, men har fortsatt plass igjen til oppbevaring.

Se så fin!

Wiii! Jeg har gått inn i stua flere ganger bare for å se på den, haha. Det føler veldig godt.

17 kommentarer

Siste innlegg