ENDELIG ER DAGEN HER

Reklame | annonselenke Nelly

… HELGENS PLANER …

HÅRBØYLE GLITTER / KJOLE HER

FREDAG… I dag er den store dagen, vi får endelig kjøkken! Det blir levert en gang mellom nå og klokken ett i dag, så da starter helvete 😉 Neida, joda. Det blir enda mer kaos hjemme enn hva det har vært til nå, men det kommer til å bli så utrolig fint! 

Jeg regner med at mesteparten av dagen går til å skru sammen skap, skuffer og alt som er mens kvelden må brukes til å klargjøre bloggen til helgen så jeg kan fokusere på kjøkkenet.

LØRDAG… Skru, skru, skru! Jeg vurderer faktisk å melde meg på spinning på morgenen for å få et skikkelig energiboost til resten av dagen. Det har vært dårlig med trening denne uka (om man ser bort fra de 30+ kilometerne som jeg gikk i Barcelona) så det hadde vært deilig å få svetta litt ordentlig.

Det blir uansett mer skruing og kos med IKEA-kjøkkenet vårt. Vi har lagt inn en pause på ettermiddagen. Da skal vi ned til byen for å dra på åpningen, eller kanskje det var tenningen av julelysene på Fiskebrygga. Noe sånt i alle fall! Det blir nok veldig koselig. Julelys, glade mennesker, gløgg og kos! Et perfekt lite avbrekk fra kjøkkenstyret.

Jeg aner ikke hva kvelden bringer! Muligens stille skruing så jeg ikke plager naboene, kanskje med et glass deilig rødvin og en koselig film i bakgrunnen.

SØNDAG… Gjett en gang! Haha, det går nok i kjøkken på søndag også. Jeg skal i hvert fall ta meg en tur på trening, gjøre så mye som mulig på kjøkkenet og gjøre klart til en ny uke med jobb og oppussing!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

0 kommentarer

Siste innlegg