EN VELLYKKET FEIRING + RABATTKODE PÅ NELLY

Reklame | Nelly / alle lenker er asnnonselenker

KODEN ANDREA25 GIR 25% RABATT PÅ NLYBYNELLY 

KJOLEN FINNER DERE HER

God søndag, fineste dere! Håper der har hatt en kjempefin helg ❤️

Jeg hadde en helt super dag i går med en litt tidlig feiring av 26-årsdagen min. Egentlig var planen å varte opp med hjemmelaget tapas og langbord i stua i Kristiansand, men så ble jo leiligheten solgt og da ble det en natt på hotell, jentekveld med deilig tapas på Mercado og prosecco på hotellrommet!

Utrolig koselig og en veldig bra feiring. Jeg er i alle fall strålende fornøyd og håper gjestene koste seg like mye som det jeg gjorde 🎉

Jeg må si at jeg setter så stor pris på at tre av venninnene mine reiste helt fra Oslo for å feire med meg, selv om det “bare” ble en middag ute. Det gjorde meg ordentlig glad og jeg føler meg så heldig som har så gode venner. Nå er det heldigvis siste gang de trenger å reise helt til Kristiansand for å se meg, i hvert fall på en god stund!

Jeg følte og at det ble en liten avslunting for Kristiansand. En feiring av meg og et lite farvel til denne nydelige byen som jeg virkelig kommer til å savne. Såååå koselig! Åh, jeg har så fine venner og hadde en så bra kveld. Skikkelig takknemlig er jeg, både for Oslo-venner, Kristiansand-venner og alle andre venner som måtte befinne seg andre steder haha.

Nå er Linéa og jeg tilbake i Lindesnes. Håper dere får en strålende søndag og til slutt skal jeg dele en gladnyhet, eller gladbeskjed blir kanskje bedre: jeg har en ny rabattkode på Nelly som gjelder i 48 timer og på alt fra NLY! Koden er ANDREA25 så bruk den om det er noe dere trenger ☺️

 

6 kommentarer
    1. Så bra du har kost deg masse! Hærlig med så gode mennesker i livet! <3 Så deg på nyhetene i går kveld, sååå spennende! Forstår godt at du benytter deg av muligheten! Kunne tenkt meg å gjøre det selv også faktisk! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg