EN VELFORTJENT FRIDAG

Reklame | annonselenker Nelly

HÅRBØYLE HER / BLUSE HER / BUKSE HER / VESKE HER

Hei, fineste dere og god lørdag! Håper dere har funnet frem til lørdagsfølelsen og er klare for å nyte helgen. Jeg har bestemt meg for å gjøre nettopp det.

Etter det som har vært en ekstremt hektisk, tung og stressende uke har jeg bestemt meg for å ta meg helt fri fra alt i dag. Vi har riktignok litt jobb å gjøre på kjøkkenet, noen vegger skal males og flisene på veggen skal på. Når det er ferdig har Morten og jeg bestemt oss for å reise på hytta og bare nyte en frikveld og hverandre. Begge er enige om at vi trenger litt tid borte fra leiligheten og tid til å slappe helt av så da ble det hytettur på oss.

Endelig skal vi få lage maten vår selv (gjett om jeg skal ha taco, haha), slappe av i ryddige omgivelser, nyte friheten og ha en skikkelig koselig lørdagskveld. Nevnte jeg at det er boblebad på hytta? Jeg kommer til å svime av når jeg endelig får slappet ordentlig av.

Såååå, dette blir alt dere hører fra meg i dag. Planen var egentlig bare å stikke innom og fortelle at jeg tar resten av dagen fri og at ukens spørsmål ikke kommer før neste uke igjen. Slapp av, jeg har tatt vare på spørsmålene dere sendte inn og skal svare på de om nøyaktig en uke 🙂

Nyt lørdag, fine dere!

0 kommentarer

Siste innlegg