EN VELDIG SPESIELL DATE

Reklame | Fuelbox

Hei, verdens beste lesere! Jeg håper dere har fått en fin start på februar og er klare for den store kjærlighetsdagen som kommer denne måneden. Ja, jeg snakker om Valentine’s Day! Kanskje et sårt tema for noen single? Jeg vet ikke fordi selv kjente jeg aldri på den følelsen.

Nå har det seg jo slik at jeg faktisk har kjæreste da, og det er jeg jo veldig glad for. Dette blir jo den første Valentine’s hvor jeg på en måte får være med, haha. Nå skal det sies at Morten og jeg ikke skal noe stort.

Vi skal ikke svi av masse penger på dyre gaver, eller gaver i det hele tatt. Begge to er enige om at vi skal markere kjærlighetens dag på å være sammen og gjøre noe koselig, bare oss to. Å markere kjærligheten til hverandre trenger ikke gjøre vondt i lommeboka. Overhodet ikke!

Vi var jo på tur i en uke og fordi vi enda ikke vet om vi faktisk får feiret Valentine’s Day sammen (dere vet, avstandsforhold) bestemte vi oss for å ha en skikkelig ordentlig date der. Vi dro på en kjempekoselig restaurant og la fra oss alle tanker om stress, jobb og morgendagen. Det var bare vi to og det var så utrolig fint!

Det skal sies at vi hadde en liten plan for daten. Vi har nemlig tatt med oss FuelBox PAR på tur (Koden “andreaogmorten” gir 100kr rabatt på alle versjoner). Begge to likte det kjempegodt første gangen vi prøvde og bestemte oss for at dette må vi gjøre med jevne mellomrom. Nå har vi jo vært sammen i over fire måneder, sist var det kun en. Mye har skjedd på den tid…

Vi har blitt enda bedre kjent, vi har sett nye sider ved hverandre og vi har blitt mye tryggere på hverandre. Dette vil vi fortsette med og derfor er FuelBox PAR helt perfekt. For hva passer vel bedre på en slik kveld enn å komme enda nærere hverandre, bli enda bedre kjent og få frem de ordentlig gode samtalene som er så viktige og kan være så fine i et forhold?

Vi hoppet litt mellom alle kategoriene, men det gikk mest i fortid, fremtid og nåtid-kategorien sammen med fritid og vennskap. Vi fant for eksempel ut at jeg ville ha Reese Witherspoon til å spille meg i filmen om vårt liv (selv om alle mener jeg ligner på hun som spiller Piper i Orange is the new Black) og Morten foreslo han som spiller Jamie Lannister i Game of Thrones til seg selv, haha. Det hadde vært et fint par til å spille oss det altså!

Morten trakk kortet «hvordan ser livet vårt ut om 10 år» fra fortid, fremtid og nåtid-kategorien. Det ble en veldig fin samtale. Vi snakket lenge om hvordan begge så for seg fremtiden, fra nå og helt frem til om ti år. Hvis alt går som vi drømmer om blir livet utrolig fint, altså! Første steg er jo å finne en leilighet som kan bli den aller første vi deler og det siste steget i 10-årsdrømmen var for begge å bo i drømmehuset, med jobber vi trives i, økonomisk frihet og en familie (som selvfølgelig innebærer en hund hehe).

Til slutt hadde Morten en overraskelse som virkelig rørte meg. Der måtte jeg holde tilbake et par tårer, det var så fint! Han hadde tatt et spørsmål fra FuelBoxen, «hva er det fineste du har gjort for noen?» Og spurt tre av mine beste venner, Marte, Helene og Martine om de kunne svare på det. Til sutt hadde han skrevet ned svarene deres på et kort som han ga meg. Altså, tårene presset HARDT på da jeg leste gjennom det de hadde svart.

 

Å høre noen andres syn på hva du har gjort og å få vite at det som kanskje  falt meg helt naturlig er så fint i andres øyne er utrolig hyggelig. Jeg ble så glad og synes et var så utrolig fint gjort av Morten, og ikke minst vennene mine som ville bidra.

FuelBox har nok en gang vært med på å styrke forholdet og ikke minst gi oss en skikkelig fin og morsom date. Nå nærmer det seg Valentine’s og for dere som har kjæreste kan jeg med hånden på hjertet anbefale FuelBox PAR som en aktivitet på kjærlighetens dag. Kanskje det kan være gaven til kjæresten din om dere har blitt enige om å gi hverandre noe?

Husk at FuelBox finnes i flere versjoner som for eksempel FuelBox VENNER og FuelBox FAMILIE. En helt super gave til alle anledninger og du finner alle sammen HER. Koden “andreaogmorten” gir 100kr rabatt på alle versjoner.  Bestill i løpet av uka, så har du den til Valentines. Koden er gyldig til 21 februar. 

 

2 kommentarer
    1. Hei! Har du åpen Snapchat der vi lesere kan kontakte deg for spørsmål og tilbakemeldinger, eller svarer du mest på Mail ?

      1. Hei <3 Nei, jeg pleide å åpne den en gang i uken for å svare lesere, men fikk dessverre alt for mange penisbilder og lignende til at jeg ønsket å fortsette med det. Jeg pleier å sjekke innboksen på Instagram jevnlig, så der får dere svar selv om det kan ta noen dager. Hvis ikke svarer jeg her jevnlig så det er det aller beste 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg