EN VELDIG FIN SØNDAG

Reklame | Annonselenker Nelly

GENSER HER / BUKSE HER

Hei, fra Sørlandet! Ah, denne dagen har vært veldig fin. Jeg er så glad for at jeg omtrent ikke drakk i går kveld. Selv om det er litt kjedelig å være edru på byen, så er det mye bedre enn å ødelegge hele søndagen. I alle fall på en dag hvor jeg må fungere.

Da jeg kom hjem fra byen i går var jeg så effektiv. Det så ut som et helvete her hjemme, hehe. Jeg klarer ikke gå og legge meg når det ser slik ut og fordi jeg uansett ikke var trøtt begynte jeg å rydde. Jeg støvsugde og vasket hele leiligheten, satt på en klesvask og ryddet ut av oppvaskmaskinen som jeg satt på før jeg dro. Det var så digg å våkne opp til en helt skinnende ren leilighet i dag tidlig. Jeg kunne bare slappe helt av og rakk til og med å sosialisere meg litt før jeg måtte dra.

Nå er jeg endelig tilbake på Sørlandet og da jeg landet satt vi kursen rett mot hytta så det er der vi befinner oss nå. Jeg merker at jeg slapper veldig godt av her og herregud så deilig det er å se Morten etter å ha vært en uke fra hverandre. Jeg savner han enda like mye nå som i starten <3

Vi skal bare kose oss resten av helgen og lade opp til en ny uke. Ønsker dere alle en fantastisk søndag videre, stor klem!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg