EN UNORMALT SOSIAL HELG

 

Hello, fineste dere! Jeg følte at det var på tide med en liten helge update. Denne helgen har jeg faktisk vært overraskende sosiale, hele to venninnedates har det blitt! Det er ikke verst med tanke på at jeg kjenner sånn cirka to mennesker i denne byen utenom Morten, haha.

Jeg kjenner at det har vært utrolig godt for humøret å komme seg ut og ting begynner virkelig å se litt lysere ut. I går hadde jeg en kjempekoselig taco- og filmkveld med Ida, en venninne jeg har hatt siden barneskolen som heldigvis for min del bor i Kristiansand. Hun hadde tatt med seg den skjønne hunden sin og vi tre hadde en meget hyggelig lørdagskveld om jeg får si det selv. Jeg dreit litt i hele lavfodmap dietten og unnet meg litt smågodt og helt grei versjon av taco. Det var etterlengtet. Jeg føler humøret mitt steg med 90% etter at godteriskålen var tømt, haha.

Helgekosen fortsatte i dag. Jeg møtte skjønneste Maren til lunsj på Spiregården. Jeg har hatt planer om å teste det stedet lenger etter å ha fulgt de på Instagram og fått hundrevis av tips om at dette er et sted som er verdt å besøke. Nå fikk jeg heldigvis med meg Maren som var godt kjent på stedet. Jeg fant til og med litt magevennlig mat og vi ble sittende ute i drivhuset i bakgården i et par timer. Praten gikk og det var så utrolig koselig!

Jeg kom tilbake med leiligheten med masse positiv energi! Det ble jobbing, jeg ryddet i kjøkkenskapene og i kjøleskapet, fikk hengt opp alle bilder jeg skal ha i stua og ryddet på plass klesvasken. Nå blir det lasagne og filmkveld her hos meg. Jeg så forresten to filmer i går som dere kan sjekke ut om dere vil, Secret Obsession (thriller) og Ocean’s 8 (looove it).

Nyt resten av søndagen og lad opp til en ny uke!

 

4 kommentarer
    1. Så hyggelig! Leser bloggen til Maren også, virkelig bra dame! Dere er noen reflekterte godinger begge 2! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg