EN UNORMALT HYGGELIG SØNDAG

Reklame | annonselenker Nelly

KJOLE HER / VESKE NUNOO / SKO PAVEMENT

God søndag, fineste dere! I dag har jeg merkelig nok ikke søndagsfølelse. Vanligvis består ukens siste dag av å chille hjemme, kanskje gå en tur og ja.. Vente på at Atlantic Crossing skal legges ut på NRKTV, haha. I dag har jeg faktisk gjort ting og det er litt uvant nå om dagen.

Morten skulle løpe et løp i Kristiansand, so han forresten gjorde dritbra og satt ny personlig rekord på mila 🌟 Så stolt løpefrue, hehe. Tulla, jeg skal ikke kalle meg selv for løpefruer. Får noia av alle disse fruene på sosiale medier, men stolt er jeg!

Han skulle løpe et sted hvor jeg ikke akkurat kunne stå og følge med så da dro jeg til byen for å ta en kaffe med en god venninne i mellomtiden. En liten avskjed faktisk. Utrolig trist når man tenker sånn på det… Men samtidig veldig koselig.

Vi dro på Tiara kaffebar, dere husker den jeg oppdaget for kort tid siden? Det viser seg at de ikke bare har kaffe, men også sykt digge kaker og god mat! Hvordan kan jeg ha bodd i byen i halvannet år uten å oppdage steder som dette? Håpløst.

Det var i hvert fall utrolig koselig. Vi ble sittende kjempelenge og snakke om alt og ingenting, sånn som gode venner ofte gjør. Det er ordentlig trist at jeg ikke kan ta med henne på flyttelasset til Oslo. Herregud, det blir faktisk skikkelig trist! Vi var kjent hverandre siden barneskolen og etter at jeg flyttet til Kristiansand fikk vi virkelig tatt opp kontakten igjen og ble minst like gode venner som vi har vært tidligere. Så det å skulle flytte bort fra det er ganske kjedelig, men jeg vet i hvert fall at vi alltid har hverandre ❤️ Og kanskje vi blir gjenforent når begge skal slå seg ned på ordentlig!

På vei hjem gikk vi innom torvet i Kristiansand hvor de har satt opp masse små boder med diverse ting og tang. Jeg ble litt overrasket over at de skulle opp i år, men de står nå der. Sikkert fordi det er ute? Kanskje. Det var heldigvis ikke noe særlig folk da vi var der så vi benyttet sjansen til å kjøpe et karamelisert eple. Heter det karamelisert eple?

Okei, jeg spiste det faktisk ikke, haha. Jeg bare lånte Ida sin for å ta bilde. Den var så fiiiiin og så skikkelig god ut, men jeg var stappet på avokado toast og ostekake så det får bli smaksprøve en annen gang.

Nå er jeg tilbake i Lindesnes og vi skal straks begynne å pakke sammen det vi har her i huset. Det er bare to dager til vi bor i Oslo!!!! Det er så sykt å tenkte på, men jeg tror det blir veldig bra. Det kom bare litt brått på, haha. Jeg har hele tiden følt at det er så lenge til 1. desember, men nå er det på tirsdag allerede. Helt sykt!

Så med det ønsker jeg dere en nydelig søndagskveld. Se Atlantic Crossing og nyt!

4 kommentarer
    1. Det så og hørtes hyggelig ut! Så bra det gikk bra med Morten også! Gøy! Ha en fin Søndags kveld du også! <3

    2. Hvordan tror du at julen deres blir med tanke på flyttingen. Du liker vel å pynte den første, det er vel da dere overtar? Blir dere å vente med pyntingen eller lage det julehuset når dere overtar?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg