EN TYPISK LISTE-DAG

Reklame | annonselenke Nelly

T-SKJORTE BERSHKA / SKJØRT VILA HER / SKO NIKE

God morgen! Tiden flyr denne uken altså. Det er onsdag, men jeg trenger egentlig at det er mandag. Det er så utrolig mye jeg gjerne skal få gjort før jeg reiser på lørdag og nå begynner jeg å bli skikkelig stressa. Hjelp!

Jeg har satt meg ned og skrevet en to do liste, noe som gjør det hele veldig mye enklere. Det som haster mest står øverst så jobber jeg meg nedover til alt er gjort, eller i hvert fall det jeg rekker. På planen i dag er blant annet å skrive en pakkeliste og gjerne starte pakkingen. Jeg tenkte å lage et “pakk med meg til Bali”-innlegg, så jeg må gjøre det samtidig som jeg pakker. Jeg har en del innlegg som må ferdigstilles og en lang liste med innlegg jeg skal få laget om tiden strekker til.

Jeg har en avtale klokken 12, skal helst få vasket alt av skittentøy så det er klart til å pakkes ned i løpet av de neste dagene, bli kvitt garderobeskapet på soverommet så jeg får malt ferdig siste del av rommet og begynne å redigere videoen Morten og jeg spilte inn til Youtube-kanalen vår i går. Jeg tror den ble ganske morsom. Det var i hvert fall veldig gøy å spille den inn!

I tillegg til dette så går jeg rundt og venter på en veldig spennende telefon. Jeg håper på å få den bekreftelsen jeg veldig gjerne vil ha, så fingrene krysses!

Ah, takk til den som fant opp lister altså. Jeg stivner alltid om jeg har for mange forskjellige oppgaver jeg burde begynne på og klarer ikke komme i gang med noe. Da er det så fantastisk å lage en slik prioriteringsliste så jeg i hvert fall kommer i gang med det viktigste, også kan jeg jo bare jobbe meg videre nedover etter hvert som jeg blir ferdig med ting. Så mye lettere enn å stresse rundt og begynne på ti forskjellige ting, noe jeg omtrent alltid gjør hehe wopsi.

Nå har jeg i hvert fall formiddagen helt alene og da er jeg litt mer effektiv så jeg satser på at jeg får unnagjort en god del allerede før jeg må dra hjemmefra! Det er bare å komme i gang. Haha, jeg merker at jeg blir gira. Jeg elsker jo egentlig når det er litt press og nesten litt kaos. Da jobber jeg faktisk skikkelig bra!

Dere får nyte lille-lørdag. Skal dere noe spennende i dag? Del gjerne 🙂

 

6 kommentarer
    1. Jeg skal pakke fordi jg reiser til Kreta i natt. Oxo må jg vaske og Shine hele huset før og reiser. Så ikke så spennende. Men skal bli godt å komme ned til varmen😊👍 god tur til bali❤

    2. I formiddag ta forefallende arbeid på gjesterommet,i tillegg blir brukt som kontor.I kveld gleder meg partilederdebatten.
      Bergen viser seg fra hva byen er kjent for øs,pøs regn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg