EN SUNN FAVORITT

Når jeg er på reise, og er innom steder som flyplasser og togstasjoner, så synes jeg ofte det kan være vanskelig å finne sunn og bra mat. Heldigvis har jeg en favoritt på Gardermoen som jeg alltid går til hvis jeg skal spise noe før jeg setter meg på flyet. Haven har masse sunn, deilig og næringsrik mat. Helt perfekt til frokost eller lunsj og før man skal sette seg på et fly i noen timer.

En av mine favoritter er smoothie bowls. Her har jeg en “FOREST BOWL” som består av blåbær, banan, mandelmelk, havregryn og honning. Den er toppet med mandler, blåbær og mango, men jeg bytter ut mango med kiwi fordi det er mye bedre for magen min. Den er supergod!

De har også veldig gode wraps som er lett å ta med seg på veien eller som niste på flyet. Salatbaren deres er legendarisk! Så mye deilig og sunn mat. Jeg kunne sittet her en hel dag og bare spist meg gjennom menyen deres, haha.

Dette anbefales virkelig om du er på Gardermoen og skal på utland!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg