EN STOR SKREKK OG MYE GLEDE

Reklame | annonselenker Nelly / Monki

God morgen, fine dere! Er alle klare for en ny uke? Det er i hvert fall jeg og det jeg digger med denne uken er at den er forholdsvis rolig. Forrige uke fløy avgårde fordi det skjedde masse hver eneste dag, men nå kan jeg roe ned litt og sette jobb først. Det trengs etter en helg hvor jeg nesten glemte at jeg hadde en jobb, haha. Noen ganger er det litt godt!

Som dere vet hadde jeg besøk av fire venninner fra Oslo som bodde her i helgen, og i tillegg var Marius og Einar også på besøk! Det var så koselig og vi ble en stor gjeng som hang sammen fra fredag til søndag. Vi kicket det hele i gang med tacokveld og quiz på fredag før vi hadde tidenes dag på lørdag! Det var ikke snakk om å sove lenge og nyte, neida. Her ringte vekkerklokken allerede syv på morgenen så alle skulle rekke innom badet og være klare til fellesfrokost før vi gikk for å ta bussen til Dyreparken allerede klokken ni. Vi hadde et tett skjema for dagen og ankom parken to minutter etter åpningstid, haha. Noen som var gira?

GENSER NA-KD / SKJØRT HER / SKO HER / STRIKK MONKI HER

Jeg har ikke vært her på mange, mange år da jeg var her på håndballcup. Det var så mye morsommere enn hva jeg trodde det skulle være! Kardemommeby var definitivt høydepunktet. De søte små husene i fine pastellfarger, nydelige bakevarer inne hos bakeren og ikke minst trikken med syngende konduktører som kjørte rundt og rundt i byen. Det var så koselig!

Og vet dere hva jeg gjorde? Jeg kastet meg med og tok tømmerrenna. Jeg har kanskje ikke fortalt dette før, men jeg er livredd for tømerrenna. Egentlig for alt som minner om karuseller, noe jeg mener at den gjør på sitt vis. Hvorfor utsette seg selv for skrekk, liksom? Jeg tror dette bunner i en hendelse som skjedde da jeg var liten. Da var jeg i Dyreparken og ble faktisk tvunget med. Jeg skreik og hylte og hadde jo virkelig ikke lyst, så det endte med at en ansatt løftet meg opp fra den “båten” vi sitter i så jeg slapp, haha. Det sitter enda i altså og da gjennomførte jeg ikke en gang!

Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å være med denne gangen heller, men plutselig fikk jeg lyst til å utfordre meg selv. “Gjør de tingene du er redd for å gjøre”, liksom. Vel, jeg angret ganske greit da jeg hylte meg hes i den første lille nedoverbakken og trodde det var alt. Det var det jo ikke. Jeg tror det stod at det er 13 meter rett ned altså. Det er LANGT. Nei, uff det var rett og slett bare ekkelt, men da har jeg gjort det også.

Se på denne fine gjengen da! Rare som vi er fant vi ut at alle skulle ta på seg dyreprint, haha. Herregud, noe så tåpelig. Så der vandret vi rundt i leopardmønster alle sammen. Vel, nesten alle. Einar og Marius bodde på hotell i byen så de hadde dessverre ikke fått beskjeden som egentlig var et ganske spontant påfunn sagt på tull, hehe.

Åh, nei denne helgen har vært så utrolig fin. Vi avsluttet lørdagen med innflytningsfest og det var så vellykket. Det ble litt for mye geleshots på meg så søndagen ble helt ødelagt, wopsi. Geleshots er skummelt altså! Det smaker jo bare gele så man glemmer helt at det er alkohol, og jeg er jo så svak for søtsaker. Jaja, det var i alle fall veldig moro på lørdag og jeg kom meg jo litt utover kvelden og fikk vasket leiligheten som var ganske så godt preget av lørdagens fest. Jeg skal faktisk vaske over enda en gang i dag for å være på den sikre siden… Det kan aldri bli for rent, eller?

Nei, det er nok om helgen min. Nå skal jeg nyte en deilig frokost og etter hvert starte på ukens to do-list. Ha en nydelig mandag, fine dere!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer
    1. For en fin gjeng, og nydelig bilder! Glad dere koste dere i Dyreparken, verdens beste sted å jobbe!❤️

    2. De to som står på rad.1 til venstre ved siden av hverandre (han i blå og hun i kjole) hadde hvert et veldig fint par😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg