EN STOR FORANDRING I VENTE

Reklame | annonselenke Nelly

Smykker Gullsmed Danielsens / veske fra Thailand / kjole HER

God morgen! Har dere hatt en fin start på uken? For meg har det gått så i ett de siste ukene at jeg verken får helgefølelse eller mandagsfølelse. Det eneste jeg merker er at det roer seg litt i ukedagene haha. Så kanskje det rett og slett er starten på uken som blir min helg? Vel, vel det spiller jo egentlig ingen rolle.

Morten og jeg startet uken på familiebesøk hos tanten min hvor det var samlet familie fra Norge, Danmark og Island. Det var lenge siden jeg hadde sett mange av dem så det var utrolig koselig å møte dem igjen, og ikke minst å introdusere dem for Morten og omvendt. Pappa hadde visst skrytt han opp i skyene på forhånd, haha. Her er det en som virkelig er svigefars drøm 😉

I dag skal jeg gjøre et par ærend og jobbe på formiddagen før jeg skal til frisøren klokken tre. Jeg gleder meg så utrolig mye! Jeg har ventet på denne timen en god stund og er skikkelig klar for litt ordentlig forandring. Jeg er rett og slett ganske lei av fargen jeg har på håret nå og vil at det skal skje noe så jeg tar med meg to idéer til frisøren min og lar henne bestemme hvem av de håret mitt tåler best. Jeg vil jo ikke ødelegge det helt heller og det er egentlig fortsatt i en healing prosess helt foran ved ansiktet, men resten har kommet seg veldig det siste året. Så vi får se hva det blir til, men hvis jeg får gjennomslag for forslagene mine så vil dere se en ganske så ny Andrea senere! Wiii. Hva tror dere jeg skal gjøre?

 

5 kommentarer
    1. Älskar när folk gör hårförändringar 😍 kanske en balayage elr ombre? Hade nog passat dig 👌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg