EN SKIKKELIG HELOMVENDING

Hei, fininger! Nå har jeg akkurat kommet hjem og er full av energi. Det står i sterk kontrast til hvordan jeg følte det i dag tidlig, og ja, egentlig helt frem til jeg dro på det møtet. Ikke for å dra dere ned i gjørma med meg, men for en start på dagen jeg hadde. Viser til bilder under her, haha. Depressiv much.

Etter å ha slitt for å klare å stå opp klokken ni gikk det bare nedover. Her har dere ei som stod på på helt feil bein for å si det sånn. Jeg kavet meg opp av sengen og avgårde på en treningsøkt som endte etter maks 20 minutter. Jeg er nemlig veldig god på en ting og det er å tro at jeg er i bedre form enn det jeg er. Ofte som resultat av at jeg er kjempelei va å være syk, hehe. Så ja. Den økta endte kjapt og jeg dro hjem, følte meg mislykka og la meg for å sove frem til jeg dro på møtet.

Heldigvis gikk det veldig fint og jeg krysser fingrene for at ting går som jeg håper. Det er nesten så jeg ikke tør å håpe helt. Livet mitt går så bra om dagen at jeg nesten blir redd. Dere ser jo det når mine største problemer er forkjølelse og at brynsdamen min ikke holder til i Kristiansand, haha. Uff, nei dette var en skikkelig opptur altså! Det er utrolig hvor lite som skal til for å snu en dag.

Jeg har dog skjønt at jeg må ta det litt mer med ro en stund til. Så jeg har avlyst alle avtaler i morgen, skal sove til jeg våkner og bare ta det heeeelt med ro så jeg kanskje blir frisk til helgen. Da skjer det nemlig veldig mye moro som jeg skal fortelle om snart 😀

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg